Індивідуальний план роботи асистента вчителя Мисько Софії Романівни під час карантину з 12.03.2020 по 29.05.2020
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
Вставити посилання з поясненнями, завданнями
|
12.03.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків
(Навчання в дистанційній формі)
2. Спільно
з вчителем розробка і розміщення
на сайті школи завдань для учнів
(перегляд відеофайлів, обчислення
виразів).
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
13.03.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2.
Робота з літературою.
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів
і батьків/Укладачі Н.В. Заєркова, А. О. Трейтяк.- К., 2016-68 с.
|
16.03.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2.
Опрацювання методичної літератури по темі «Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання»
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
Сучасні засоби ІКТ підтримки
інклюзивного навчання :
навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с. |
17.03.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Розміщення у Viber завдань для
учнів з ООП.
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі._
|
18.03.2020
|
1. Упорядкування портфоліо учнів.
2. Перегляд відеофайлів (читання
тексту з малюнками, обчислення виразів в межах 10)
3.Онлайн консультація для батьків
(Навчання в дистанційній формі)
|
08.30-14.30
|
Viber, месендж, у телефонному режимі.
|
19.03.2020
|
1. Робота з методичною літературою.
2. Опрацювання методичної літератури по
темі «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному
середовищі».
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
Колупаєва А. А.
Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 304 с |
20.03.2020
|
1. Підготовка та адаптація навчальних
матеріалів для учнів з ООП
2. Бесіда з батьками «Роль батьків у наданні допомоги дітям у навчальній
роботі».
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
30.03.2020
|
1. Онлайн консультація батьків
2.Добірка дидактичного матеріалу до
уроків для дітей з ООП.
3. Опрацювання методичної літератури:
«Інклюзивна освіта від А до Я».
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для
педагогів і батьків/Укладачі Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк.- К., 2016-68 с.
|
31.03.2020
|
1. Спільно з вчителем розробка і
розміщення на сайті школи завдань для
учнів (перегляд відеофайлів,
обчислення виразів).
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
01.04.2020
|
1. Самоосвіта .
Вебінар - Підтримка дітей з особливими освітніми потребами.
2. Онлайн консультація батьків
3. Виготовлення дидактичного матеріалу
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
02.04.2020
|
1. Підбір завдань з математики
для учнів з ООП.
2. Консультації для батьків та учнів.
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
03.04.2020
|
1. Розміщення навчального матеріалу та
завдань для учня з ООП.
2. Підготовка до онлайн – консультацій
в умовах навчання в дистанційній формі.
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
02.04.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
06.04.2020
|
1. Підготовка дидактичних матеріалів для
учнів з ООП. Розміщення завдань
2. Онлайн консультація для батьків.
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
07.04.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Робота над темою для самоосвіти
«Формування ключових компетенцій у дітей з особливими освітніми потребами
засобами інформаційно-комунікаційних технологій».
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
08.04.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Розробка наочності та роздаткових
матеріалів.
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
09.04.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2.
Робота з літературою.
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для
педагогів і батьків/Укладачі Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк.- К., 2016-68 с.
|
10.04.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Опрацювання методичної літератури по темі
«Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання»
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
Сучасні засоби ІКТ підтримки
інклюзивного навчання :
навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с. |
13.04.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Розміщення у Viber завдань для
учнів з ООП.
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі._
|
14.04.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Підбір навчальних відеофайлів для дитини
з ООП.
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
15.04.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Підбір навчальних відеофайлів для дитини
з ООП.
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
16.04.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Робота з методичною літературою.
«Працюємо з «особливою»
дитиною у «звичайній» школі .»
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній»
школі .
К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П.
Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. : табл., схеми, рис. — (Серія
«Нові формати освіти»).
|
17.04.2020
|
1. Самоосвіта. Вебінар - Педагогічні
підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади
2. Підбір і розробка завдань для перевірки
засвоєння матеріалу учнями.
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
21.04.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Поповнення портфоліо.
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
22.04.2020
|
1. Самоосвіта. Вебінар - Розвитoк
різних видів пам’яті в початкових класах НУШ.
2. Онлайн консультація для батьків.
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
23.04.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2.Спільно з вчителем продовжити розробляти
та підбирати матеріали до
дистанційного навчання
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
24.04.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Робота з методичною літературою. «Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .» |
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.Працюємо з
«особливою» дитиною у «звичайній» школі .
К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П.
Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. : табл., схеми, рис. — (Серія
«Нові формати освіти»).
|
27.04.2020
|
1.
Упорядкування портфоліо учнів.
2.
Спільно з вчителем розробка і розміщення на сайті школи завдань
для учнів на період карантину.
|
08.30-14.30
|
Viber, у
телефонному режимі.
|
28.04.2020
|
1.
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2.
Внесення оновлених даних до ІПР.
|
08.30-14.30
|
Viber, у
телефонному режимі.
https://vseosvita.ua/
|
29.04.2020
|
1. Робота зі
шкільною документацією.
2. Спільно з
вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали для дистанційного навчання.
|
08.30-14.30
|
Viber, у телефонному режимі.
|
30.04.2020
|
1.
Упорядкування портфоліо учнів.
2.
Спільно з вчителем розробка і розміщення на сайті школи завдань
для учнів
3.
Онлайн консультація для батьків
|
08.30-14.30
|
Viber
https://vseosvita.uа
|
4.05.2020
|
1. Добірка дидактичного
матеріалу для дітей з ООП до уроків.
2. Індивідуальні консультації для учнів.
|
08.30-14.30
|
Viber,
coціальні мережі, в телефонному режимі
|
5.05.2020
|
1.
Виготовлення індивідуальних завдань .
|
08.30-14.30
|
Viber,
coціальні мережі, в телефонному режимі
https://vesti.ua/strana/na-karantine-s-polzoj-50-poleznyh-sajtov-dlya-detej?utm_source=fb&utm_medium=social&utm_campaign=nv
|
6.05.2020
|
1. Спільно з
вчителем продовжити розробляти та
підбирати матеріали для дистанційного навчання
|
08.30-14.30
|
Viber, coціальні
мережі, в телефонному режимі
|
7.05.2020
|
1.
Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.
2. Онлайн консультація для батьків.
|
08.30-14.30
|
Viber,
coціальні мережі, в телефонному режимі
|
8.05.2020
|
1. Розробка
дидактичного матеріалу для роботи в класі з дітьми.
2. Підготовка до Дня матері.
|
08.30-14.30
|
Viber,
coціальні мережі, в телефонному режимі
|
12.05.2020
|
1. Робота з методичною літературою.
2.
Модифікація навчального плану.
3.
Дистанційна онлайн- консультація
|
08.30-14.30
|
Viber
Колупаєва А.
А.
Навчання дітей
з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі:
навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва,
О. М.
Таранченко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 304 с
|
13.05.2020
|
1. Опрацювання
додаткової науково-популярної літератури.
2.
Індивідуальні консультації для учнів.
|
08.30-14.30
|
Viber,
у телефонному режимі
http://tvoemisto.tv/news/try_tyzhni_karantynu_z_korystyu_pidbirka_bezkoshtovnyh_osvitnih_platform_107352.html
|
14.05.2020
|
1. Спільно з
вчителем розробка і розміщення на сайті закладу творчих завдань для учнів
|
08.30-14.30
|
Viber,
соціальні мережі
|
15.05.2020
|
1.
Консультації для батьків та учнів.
2. Спільно з вчителем підбір і розробка завдань для перевірки учнів
засвоєння матеріалу
|
08.30-14.30
|
Viber,
соціальні мережі
|
18.05.2020
|
2.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
|
08.30-14.30
|
Viber,
coціальні мережі, в телефонному режимі
|
19.05.2020
|
1.Опрацювання
додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та
наукового рівня у початкових класах.
|
08.30-14.30
|
Viber,
coціальні мережі, в телефонному режимі
|
20.05.2020
|
1. Підготовка
дидактичних матеріалів для учнів з ООП.
2.Бесіда про українську вишивку з учнем з особливими
потребами.
3.Спільно з
вчителем підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
|
08.30-14.30
|
Viber,
coціальні мережі, в телефонному режимі
|
21.05.2020
|
1. Упорядкування портфоліо учнів.
2. Перегляд відеофайлів (читання
тексту з малюнками, обчислення виразів в межах 100)
3.Розробка завдань для математики
4.Онлайн консультація для батьків
(Навчання в дистанційній формі)
|
08.30-14.30
|
Viber, месендж, у телефонному режимі.
|
22.05.2020
|
1.
Робота з методичною літературою.
3. Онлайн консультація для батьків дітей з ООП
(Навчання в дистанційній формі)
4. Опрацювання методичної літератури по
темі «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному
середовищі».
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
Колупаєва А. А.
Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 304 с |
25.05.2020
|
1. Підготовка та адаптація навчальних
матеріалів для учнів з ООП
2. Поповнення портфоліо
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
26.05.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2.
Спільно
з вчителем розробка і розміщення
на сайті школи завдань для учнів
(перегляд відеофайлів, обчислення
виразів).
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
27.05.2020
|
1. Робота з батьками в телефонному режимі.
2.
Спільно з вчителем
підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу
3. Розгадування загадок з учнем ООП.
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
28.05.2020
|
1. Онлайн консультація батьків
2. Опрацювання методичної літератури
«Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі».
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
Організаційні засади діяльності асистента
вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін.
Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с.
|
29.05.2020
|
1.
Бесіда батьків.
2.
Робота з робочою документацією.
3. Поповнення портфоліо
|
08.30-14.30
|
Viber,у телефоному режимі.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар