“Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення - запорука життєвого успіху”

Асистент вчителя

Індивідуальний план роботи асистента вчителя Мисько Софії Романівни під час карантину з 12.03.2020 по 29.05.2020

Конец формы
Начало формы

Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки
Вставити посилання з поясненнями, завданнями
12.03.2020
1.  Онлайн консультація для батьків
(Навчання в дистанційній формі)
2.  Спільно з вчителем розробка  і розміщення на  сайті школи завдань для учнів (перегляд відеофайлів,  обчислення виразів).
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.


13.03.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Робота з літературою.

08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.
Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків/Укладачі Н.В. Заєркова, А. О. Трейтяк.- К., 2016-68 с.
16.03.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Опрацювання методичної літератури по темі «Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання»
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.
Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання :
навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко
та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с.

17.03.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Розміщення у Viber завдань для учнів з ООП.
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі._
18.03.2020 
1. Упорядкування портфоліо учнів.
2.  Перегляд відеофайлів (читання тексту з малюнками, обчислення виразів в межах 10)
3.Онлайн консультація для батьків 
(Навчання в дистанційній формі)
08.30-14.30
Viber, месендж, у телефонному режимі.
19.03.2020
1. Робота з методичною літературою.
2. Опрацювання методичної літератури по темі «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі».
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.
Колупаєва А. А.
Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва,
О. М. Таранченко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 304 с
20.03.2020
1. Підготовка та адаптація навчальних матеріалів для учнів з ООП
2. Бесіда з батьками «Роль батьків у наданні допомоги дітям у навчальній роботі».
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.

30.03.2020
1. Онлайн консультація батьків
2.Добірка дидактичного матеріалу до уроків  для дітей з ООП.
3. Опрацювання методичної літератури: «Інклюзивна освіта від А до Я».
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.
Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків/Укладачі Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк.- К., 2016-68 с.


31.03.2020
1.  Спільно з вчителем розробка  і розміщення на  сайті школи завдань для учнів (перегляд відеофайлів,  обчислення виразів).

08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.




01.04.2020
1.  Самоосвіта  . Вебінар - Підтримка дітей з особливими освітніми потребами.
2. Онлайн консультація батьків
3. Виготовлення дидактичного матеріалу

08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.

02.04.2020
1. Підбір завдань  з математики для учнів з ООП. 
2. Консультації для батьків та учнів.


08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.
03.04.2020
1. Розміщення навчального матеріалу та завдань для учня з ООП.
2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.


02.04.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.
06.04.2020
1. Підготовка дидактичних матеріалів для учнів з ООП. Розміщення завдань
2. Онлайн консультація для батьків.

08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.

07.04.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Робота над темою для самоосвіти «Формування ключових компетенцій у дітей з особливими освітніми потребами засобами інформаційно-комунікаційних технологій».
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.
08.04.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Розробка наочності та роздаткових матеріалів.
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.


09.04.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Робота з літературою.

08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.
Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків/Укладачі Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк.- К., 2016-68 с.

10.04.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Опрацювання методичної літератури по темі «Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання»
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.
Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання :
навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко
та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с.
13.04.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Розміщення у Viber завдань для учнів з ООП.
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі._
14.04.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Підбір навчальних відеофайлів для дитини з ООП.
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.

15.04.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Підбір навчальних відеофайлів для дитини з ООП.
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.


16.04.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Робота з методичною літературою. «Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .»
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.
Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .
К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. : табл., схеми, рис. — (Серія «Нові формати освіти»).
17.04.2020
1. Самоосвіта. Вебінар - Педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади
2. Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями.
08.30-14.30


Viber,у телефоному режимі.


21.04.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Поповнення  портфоліо.

08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.


22.04.2020
1. Самоосвіта. Вебінар - Розвитoк різних видів пам’яті в початкових класах НУШ.
2. Онлайн консультація для батьків.
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.

23.04.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
2.Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали до дистанційного навчання
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.

24.04.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Робота з методичною літературою. «Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .»
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .
К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. : табл., схеми, рис. — (Серія «Нові формати освіти»).
27.04.2020
1. Упорядкування портфоліо учнів.
2.  Спільно з вчителем розробка  і розміщення на  сайті школи завдань для учнів  на період карантину.
08.30-14.30
Viber, у телефонному режимі.
28.04.2020
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2. Внесення оновлених даних до ІПР.
08.30-14.30
Viber, у телефонному режимі.
https://vseosvita.ua/
29.04.2020
1. Робота зі шкільною документацією.
2. Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали для дистанційного навчання.
08.30-14.30
Viber, у телефонному режимі.
30.04.2020
1. Упорядкування портфоліо учнів.
2.  Спільно з вчителем розробка  і розміщення на  сайті школи завдань для учнів
3. Онлайн консультація для батьків
08.30-14.30
Viber

https://vseosvita.uа
4.05.2020
1. Добірка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.
2. Індивідуальні консультації для учнів.
08.30-14.30
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

5.05.2020
1. Виготовлення індивідуальних завдань .
08.30-14.30
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
https://vesti.ua/strana/na-karantine-s-polzoj-50-poleznyh-sajtov-dlya-detej?utm_source=fb&utm_medium=social&utm_campaign=nv
6.05.2020
1. Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали для дистанційного навчання
08.30-14.30
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
7.05.2020
1.  Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.
2. Онлайн консультація для батьків.
08.30-14.30
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
8.05.2020
1. Розробка дидактичного матеріалу для роботи  в класі з дітьми.
2. Підготовка до Дня матері.
08.30-14.30
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
12.05.2020
1. Робота з методичною літературою.
2. Модифікація навчального плану.
3. Дистанційна онлайн- консультація
08.30-14.30
Viber
Колупаєва А. А.
Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва,
О. М. Таранченко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 304 с
13.05.2020
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури.
2. Індивідуальні консультації для учнів.
08.30-14.30
Viber, у телефонному режимі
http://tvoemisto.tv/news/try_tyzhni_karantynu_z_korystyu_pidbirka_bezkoshtovnyh_osvitnih_platform_107352.html
14.05.2020
1. Спільно з вчителем розробка і розміщення на сайті закладу творчих завдань для учнів
08.30-14.30
Viber, соціальні мережі
15.05.2020
1. Консультації для батьків та учнів.
2. Спільно з вчителем підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу
08.30-14.30
Viber, соціальні мережі

18.05.2020
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
08.30-14.30
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

19.05.2020
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
08.30-14.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
20.05.2020
1. Підготовка дидактичних матеріалів для учнів з ООП.
2.Бесіда про українську вишивку з учнем з особливими потребами.
3.Спільно з вчителем підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
08.30-14.30
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
 
21.05.2020 
1. Упорядкування портфоліо учнів.
2.  Перегляд відеофайлів (читання тексту з малюнками, обчислення виразів в межах 100)
3.Розробка завдань для математики 
4.Онлайн консультація для батьків 
(Навчання в дистанційній формі)
08.30-14.30
Viber, месендж, у телефонному режимі.
22.05.2020
1. Робота з методичною літературою.
3. Онлайн консультація для батьків дітей з ООП (Навчання в дистанційній формі)
4. Опрацювання методичної літератури по темі «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі».
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.
Колупаєва А. А.
Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва,
О. М. Таранченко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 304 с
25.05.2020
1. Підготовка та адаптація навчальних матеріалів для учнів з ООП
2. Поповнення  портфоліо
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.


26.05.2020
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Спільно з вчителем розробка  і розміщення на  сайті школи завдань для учнів (перегляд відеофайлів,  обчислення виразів).
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.


27.05.2020
1. Робота з батьками в телефонному режимі.
2. Спільно з вчителем підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу
3. Розгадування загадок з учнем  ООП.
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.

28.05.2020
1. Онлайн консультація батьків 
2. Опрацювання методичної літератури «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі».
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.
Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с.
29.05.2020
1. Бесіда батьків.
2. Робота з робочою документацією.
3. Поповнення  портфоліо
08.30-14.30
Viber,у телефоному режимі.


Немає коментарів:

Дописати коментар