“Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення - запорука життєвого успіху”

Українська література. Учитель: Надія Стасюк


Добрий день, шановні учні, батьки, вчителі!

Пропоную вам план дистанційного навчання з української літератури, який будемо виконувати під час карантинних заходів.
Відповіді, будь ласка, завантажуйте у додаток ClassDojo, viber: 0961956197.
Електронна пошта: stasiuk.nd@gmail.com 
Із навчальними матеріалами можна ознайомититись також у додатку ClassDojo!
Буду рада відповісти на ваші запитання!)


Успіху всім і здоровя!!!


План дистанційного навчання з української літератури


5 клас


Список творів з української літератури на літні канікули!


Приємного відпочинку та цікавого читання!

1. Микола Вороний «Євшан-зілля»
2. Володимир Рутківський «Джури козака Швайки»
3. Володимир Винниченко «Федько-халамидник»
4. Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки»
5. Ярослав Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»
6. Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9»


Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
28.05
ПЧ № 3. Твори про історичне минуле українського народу
Скласти усний твір «Який твір мені сподобався більше: «Микита Кожум’яка» чи «Таємниця козацької шаблі»?»

29.05
Урок-підсумок. Твори, які вивчались упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення
Виконати інтерактивні вправи, перейшовши за посиланнями:




Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
21.05
Контрольна робота (анкета головного героя і відповіді на запитання). Світ фантазії і мудрості (із народної мудрості). Історичне минуле нашого народу
Виконати контрольну роботу
(Додаток 1)
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo

22.05
РМ № 3. Твір-роздум «Мої враження від повісті «Таємниця козацької шаблі»»
Написати твір-роздум «Мої враження від повісті «Таємниця козацької шаблі»» (обсяг твору - до 1 сторінки)
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo



Додаток 1

Контрольна робота

Анкета головного героя і відповіді на запитання

Світ фантазії і мудрості (із народної мудрості). Історичне минуле нашого народу

1. Твори, що описують важливі історичні події, розташовані в хронологічному порядку, називаються...
А  мемуарами;                                                            В  нарисами;
Б  літописами;                                                            Г  оповіданнями.
2. Найвідомішим  літописцем  був...
А   князь Олег;                                                            В  монах Нестор;
Б   князь Ярослав Мудрий;                                        Г  Володимир.
3. Твір Олександра Олеся «Микита Кожум'яка» належить до жанру...
А  поезії;                                                           В  легенди;
Б казки-драми;                                                  Г оповідання.
4. Хто  з  руських князів заповідав перед смертю синам, щоб вони жили в мирі...
А  Ігор;                                                                          В  Володимир;
Б  Святослав;                                                                Г  Ярослав.
5. Київ став другим Царгородом при...
А  Ігореві;                                                                       В  Ярославові;
Б  Володимирові;                                                           Г  Святославові.
6. Драматичний твір — це…
7. Літопис – це…
8. Упізнайте за описом історичну особу:
Князь, який хрестив Русь. Він повалив ідолів, а на місцях, де вони стояли, звелів будувати церкви.
9. Анкета головного героя за твором Олександра Олеся  «Микита Кожум’яка»
1. Ім’я
2. Місце народження героя
3. Місце народження автора твору
4. Вік головного героя
5. Моє ставлення до героя



Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
14.05
Олександр Олесь «Микита Кожумяка».
Драматичний твір на тему народної казки
Прочитати про драматичний твір і його побудову на с. 157. Прочитати драматичний твір Олександра Олеся «Микита Кожум’яка» на с. 159
Переглянути відео:
15.05
Зірка Мензатюк «Таємниця козацької шаблі».
Пригодницька повість про мандрівку історичними місцями сучасної України. Фантастичне і реальне у повісті
Прочитати про життєвий і творчий шлях Зірки Мензатюк на с. 172. Прочитати пригодницьку повість «Таємниця козацької шаблі» на с. 173
Переглянути відео:



Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
07.05
Олександр Олесь «Заспів», «Україна в старовину». Поезії з книги «Княжа Україна», їх зв’язок із літописами
Прочитати про життєвий і творчий шлях Олександра Олеся на с. 148. Прочитати і проаналізувати поетичні твори «Заспів», «Україна в старовину»
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.

Переглянути відео:
08.05
«Похід на Царгород», «Ярослав Мудрий». Поетична оповідь про минуле нашого народу, князів Русі-України, їхню мудрість, благородство, хоробрість, любов до рідної землі
Прочитати і проаналізувати поетичні твори «Похід на Царгород», «Ярослав Мудрий». Дати відповіді на запитання на с. 155 (на чотири запитання на вибір дати відповіді письмово)
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.

Переглянути відео:



Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
30.04
«Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам». Любов руських (українських) князів до своєї землі, їхня сила духу, воля, благородство, сміливість, рішучість, вірність
Прочитати «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам» на с. 146. Скласти 12 запитань за змістом вивчених літописних оповідей (письмово)
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.
Переглянути відео:



Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
23.04
Літописні оповіді (на основі «Повісті минулих літ»). «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь». «Повість минулих літ» – найдавніший літопис нашого народу. Значення літописання для нащадків
Прочитати про найдавніший літопис нашого народу на с. 139, літописну оповідь «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь» на с. 140. Дати відповіді на запитання на с. 140 (на три запитання на вибір дати відповіді письмово)
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=QAsLP-cj0Xo
24.04
«Святослав укладає мир з греками..», «Володимир вибирає віру». Казкові й історичні мотиви літописних сюжетів
Прочитати літописні оповіді «Святослав укладає мир з греками..», «Володимир вибирає віру». Дати відповіді на запитання (усно) на с. 143, 145
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=8mjeZTRK5ZE




Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
16.04
Доброта, вигадливість, рішучість Сашка у повісті «Сіроманець»
Написати твір-мініатюру «Чи був Сашко справжнім другом?» (за повістю «Сіроманець»)
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.
Переглянути відео:
17.04
Здатність Сашка на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції (повість «Сіроманець»)
Скласти тестові завдання або кросворд до повісті «Сіроманець» (на вибір)
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo



Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
09.04
Відповіді на запитання. Рідна Україна. Світ природи (творчість М. Рильського, Г. Тютюнника, М. Вінграновського)
Виконати тестові завдання за посиланням: join.naurok.ua (код доступу: 819795)
або
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=819795
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo
10.04
ПЧ № 3. Твори про природу. М Вінграновський "Бабунин дощ", "Сама собою річка ця тече"
Вивчити напам'ять поезію "Бабунин дощ" або "Сама собою річка ця тече" Миколи Вінграновського
Переглянути відео:



Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
02.04
Микола Вінграновський "Сіроманець". Захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка
Прочитати про життєвий і творчий шлях Миколи Вінграновського на с. 225. Прочитати повість "Сіроманець".
Переглянути відео:
03.04
Приклад гармонії людини й природи.  Гуманізм повісті "Сіроманець"
Написати твір-мініатюру "У чому проявляється дружба і відданість людини і тварини?" (на основі повісті "Сіроманець"). Намалювати ілюстрацію до повісті
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo



Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
12.03
Максим Рильський «Дощ» («Благодатний, довгожданий...»).  Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови
Прочитати про життєвий і творчий шлях Максима Рильського на с. 209. Проаналізувати поезію «Дощ» («Благодатний, довгожданний...»), виписати в зошит художні засоби
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.
Переглянути відео:
13.03
«Осінь-маляр з палітрою пишною...». Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям
Проаналізувати поезію «Осінь-маляр з палітрою пишною...». Вивчити напам'ять один з віршів (на вибір)
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.
Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=GhhJnxxgs5g

19.03
Григір Тютюнник «Дивак». Коротко про письменника. Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини
Прочитати про життєвий і творчий шлях Григора Тютюнника на с. 214. Прочитати оповідання «Дивак». Проаналізувати (письмово) образ хлопчика Олеся
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo
20.03
Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості
Написати власний сценарій продовження твору після конфлікту із учителькою: підкреслити у творі метафори, епітети, персоніфікації
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo




План дистанційного навчання з української літератури

7 клас

Список творів з української літератури на літні канікули!


Гарного відпочинку та приємного читання!


1. Іван Карпенко-Карий «Сто тисяч»
2. Михайло Коцюбинський «Дорогою ціною»
3. Олександр Довженко «Ніч перед боєм»
4. Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути»
5. Володимир Дрозд «Білий кінь Шептало»
6. Юрій Винничук «Місце для дракона»
7. Валентин Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»
8. Олесь Гончар «Берег любові», «Бригантина»


Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
26.05
ПЧ № 4. Марина Павленко «Життя видатних дітей» (серія)
Прочитати «Життя видатних дітей» (серія) Марини Павленко
Текст твору:
29.05
Урок-підсумок. Твори, які вивчались упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість
Виконати інтерактивні вправи, перейшовши за посиланнями:




Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
19.05
Андрій Малишко «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю». Відомий український поет і його пісні, що стали народними
Прочитати про життєвий і творчий шлях Андрія Малишка на с. 261. Проаналізувати поезії «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю». Вивчити напам’ять одну поезію на вибір (надіслати відео до 22.05)
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.
Переглянути відео:

22.05
Контрольна робота (комбінована). Ми – українці (творчість Олега Ольжича, Олени Теліги, Олександра Гавроша, Андрія Малишка)
Виконати контрольну роботу
(Додаток 1)
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo

Додаток 1

Контрольна робота

Ми – українці (творчість Олега Ольжича, Олени Теліги, Олександра Гавроша, Андрія Малишка)

І- ІІ рівень
1. Сином якого відомого українського письменника був Олег Ольжич?
а) Михайла Стельмаха;
б) Івана Франка;
в) Олександра Олеся;
г) Андрія Чайковського.
2. Що є найціннішим Божим дарунком для людини за віршем Олега Ольжича «Господь багатий нас благословив»?
а) родина;
б) життя у його найяскравіших проявах;
в) здоров’я;
г) матеріальний добробут.
3. У якому персоніфікованому образі постає радість в однойменному вірші Олени Теліги?
а) босоногої дівчинки;
б) вітрогона-хлопчини;
в) пташки;
г) квітки.
4. Який заклик звучить у вірші Олени Теліги «Сучасникам»?
а) ставати до бою за Україну;
б) не боятися своїх почуттів;
в) діяти, а не кидати слова на вітер;
г) не забувати про Бога.
5. У якому виді спорту Іван Сила вперше заявив про себе як професійний спортсмен, перемігши поліцейського Магдебуру?
а) боротьба;
б) бокс;
в) легка атлетика;
г) важка атлетика.
6. Хто з членів циркової трупи став спільником агента Фікси?
а) Мілка;
б) Фандіго;
в) Піня;
г) Пандорський.
7. На яку роботу влаштувався Іван Сила після прибуття до столиці?
а) вантажником;
б) працівником цирку;
в) вуличним борцем;
г) водієм.
8. Який вірш Андрія Малишка є своєрідною присвятою людині, що робить значний внесок у формування особистості кожної людини?
а) «Пісня про рушник»;
б) «Чому, сказати, й сам не знаю…»;
в) «Вчителька»;
г) «Сучасникам».

ІІІ рівень
9. Установіть відповідність між героєм повісті Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили» та його характеристикою.
1. Міха Голий.
2. Мадам Бухенбах
3. Піня.
4. Велет.
а) найсильніша людина Японії;
б) вуличний борець, якого переміг Іван;
в) власниця цирку;
г) товариш Івана, сторож у цирку;
д) карлик.

ІV рівень
10. Охарактеризуйте ліричного героя поезій Андрія Малишка.




Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
12.05
Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості
Скласти письмово словесний портрет Івана Сили, використовуючи цитати з тексту повісті (5-7 цитат).
Виконати інтерактивну вправу, перейшовши за посиланням:
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo

15.05
«Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність
Дати відповіді на запитання до повісті на с. 259 (усно).
Виконати тестові завдання, перейшовши за посиланням:
join.naurok.ua (код доступу: 422038)
або
(Виконати тестові завдання до 19.05)
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo



Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
05.05
Олена Теліга «Сучасникам», «Радість». Ідея оптимізму і життєлюбства у творах. Моральний заповіт нащадкам
Прочитати про життєвий і творчий шлях Олени Теліги на с. 229. Проаналізувати поезії «Сучасникам», «Радість».
Вивчити напамять одну поезію на вибір (Олега Ольжича або Олени Теліги)
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=arZVMlQ4Rk4
08.05
Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили». Коротко про письменника. Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши безліч перемог
Прочитати про життєвий і творчий шлях Олександра Гавроша на с. 236. Прочитати повість Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили» 
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.
Переглянути відео:



Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
28.04
Олег Ольжич «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»), «Господь багатий нас благословив». Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом
Прочитати про життєвий і творчий шлях Олега Ольжича на с. 224. Проаналізувати поезії «Захочеш – і будеш», «Господь багатий нас благословив» (проаналізувати одну поезію на вибір письмово)
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=zp1-hziduJw



Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
21.04
Загальнолюдська ідея гуманізму новели Любові Пономаренко «Гер переможений» (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо)
Дати відповіді на запитання в підручнику на с. 219 (усно).
Виконати тестові завдання, перейшовши за посиланням: join.naurok.ua (код доступу: 286448)
або
(Виконати тестові завдання до 24.04)
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=g2jaYZtuaus
24.04
Письмовий твір у формі есе «У чому виявляються активна життєва позиція та максимальна самореалізація людини?», «Ти знаєш, що ти – людина…» (творчість Василя Симоненка, Марини Павленко, Любові Пономаренко)
Написати твір у формі есе на тему «У чому виявляються активна життєва позиція та максимальна самореалізація людини?» або «Ти знаєш, що ти – людина…» (за творчістю Василя Симоненка, Марини Павленко, Любові Пономаренко)
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.
Повторити, що таке твір у формі есе, перейшовши за посиланням: 



Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
14.04
РМ № 4. Письмовий твір про відповідальність за свою справу і вчинки
Написати твір про відповідальність за свою справу і вчинки (за повістю-казкою «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських») (обсяг – 1- 1,5 сторінки). Дібрати заголовок до твору
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo
17.04
Любов Пономаренко «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності 
Прочитати про життєвий і творчий шлях Любові Пономаренко на с. 215. Прочитати новелу «Гер переможений». Записати визначення новели у словник літературознавчих термінів
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.
Переглянути відео:


Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
07.04
Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного у повісті-казці "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських"
Написати листа головному персонажу повісті про сенс його життя.
Виконати тестові завдання за посиланням: join.naurok.ua (код доступу: 524592)
або
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=524592
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo
10.04
Добро і зло в повісті-казці, у сучасному світі та в людині
Скласти тестові завдання до повісті-казки "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських"
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo


Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
31.03
"Гей, нові Колумби й Магеллани". Втілення у поезії особливостей української ментальності, рис національного характеру
Проаналізувати поезію "Гей, нові Колумби й Магеллани". Виписати художні засоби. Виконати тестові завдання за посиланням: join.naurok.ua (код доступу: 341145)
або
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=341145
(Виконати тестові завдання до 03.04)

Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo
03.04
Марина Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських". Коротко про письменницю. Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній
Прочитати про життєвий і творчий шлях Марини Павленко. Прочитати повість-казку "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських".
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=c-J-em98ZEs


Дата
Тема
Домашнє завдання
Примітки
13.03
ПЧ № 3. Олекса Стороженко «Закоханий чорт», «Голка», «Вуси»
Прочитати «Закоханий чорт», «Голка», «Вуси» Олекси Стороженка
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.
Переглянути відео:
17.03
 Василь Симоненко «Ти знаєш, що ти – людина?». Коротко про митця. Громадянські патріотичні мотиви його лірики
Прочитати про життєвий і творчий шлях Василя Симоненка. Проаналізувати поезію «Ти знаєш, що ти – людина?». Виписати художні засоби з поезії 
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo.
Переглянути відео:

20.03
«Лебеді материнства». Загальнолюдські цінності у творі
Вивчити напам'ять одну поезію (на вибір). Проаналізувати поезію «Лебеді материнства». Виписати художні засоби
Виконані завдання завантажити в додаток ClassDojo



Немає коментарів:

Дописати коментар