“Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення - запорука життєвого успіху”

Природознавство

12.03

прочитати п. 36-37, виконати впр.1-4 на ст. 159.



17.03

прочитати п. 38, виконати впр.4 на ст. 166.


19.05
прочитати п. 39. Повторити п. 37-38.

31.03.
прочитати п. 40. виконати впр. 1-3 усно,  впр.4 - письмово на ст.176.

https://www.youtube.com/watch?v=iSWPUZxEY1w посилання на відео.

02.04.
прочитати п. 41.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=207571 пройти тести.


07.04
прочитати п.42.

https://www.youtube.com/watch?v=VEPDXLLaE2U
https://www.youtube.com/watch?v=gy_zDlF9ApQ     посилання на відео.



09.04.

Тема " Вплив на організми чинників живої природи."
прочитати п.43.
Дати відповідь на запитання письмово.
1. Що називають чинниками живої природи? Наведи приклади.
2. Як впливають один на одного організми в таких парах: а) заєць і конюшина, б) щука і карась, в) підосичник і осика?
 3.   Що таке угруповання організмів?
http://nataliyaborisova.blogspot.com/2016/04/5_14.html   посилання на відео.


14.04
Тема " Взаємозв'язок  між організмами. Співіснування організмів. Угруповоння організмів."
прочитати п. 43.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=403080 пройти тести.

16.04.
Тема "Екосистеми. Рослинний і тваринний світ нашої місцевості."
прочитати п. 44. Виконати завдання  5-6 на ст. 193.

https://www.youtube.com/watch?v=l2krUdeqRVk переглянути презентацію.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=528606 пройти тести !!!!!!!!!!!!!!!!


21.04
Навчальний проект "Вирощування бобової рослини".


Хід роботи над проєктом
1. Підготуйте усе для роботи.
2. Подумайте, які умови росту бобової рослини будете досліджувати, як фіксуватимете результати спостережень і вимірювань висоти рослин (за допомогою таблиць, фотографій тощо).
3. Виконання проекту
А) Беремо квасолю, змочуємо водичкою і замотуєте вологою ганчірочкою, поки почне проростати.
Б) Висаджуєте по 1 у стаканчики чи вазони з грунтом.
В) Створюєте різні умови:
- один стаканчик ставите на сонечку на підвіконні
- другий у темне тепле місце
- третій у холодне місце
- * можна у різний грунт ( за бажанням) залежно від кількості стаканчиків
Доглядаєте і поливаєте однаково.
- А три стаканчики посаджені ставите на підвіконня, але поливаєте по-різному: 1 – мало і нечасто, 2- достатньою кількість, 3 – кожен день.
Усього буде 6 (7*) стаканчиків.
4. Усі етапи проекту фотографуєте. Робите презентацію. Описуєте, що робили.
5. Вимірюєте висоту рослини з моменту проростання (за своїм графіком, вказуючи дату) у різних стаканчиках і фіксуєте у таблицю спостережень (розміри таблиці залежно від досліджень). У кінці проекту таблицю фотографуєте і вміщуєте у презентацію)(таблиця додається).
6. Робите висновки: яка рослина виросла вищою? За яких умов вона росла? Що цьому сприяло? 




23.04 
Підсумковий урок "Планета Земля як середовище життя"

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=446107  пройти тести!!!!!!!!!!

28.04
Тема "Людина - частина природи. Зв'язок людини з природою".
прочитати п. 45.

30.04
Тема " Зміни в природі ,що виникають унаслідок природних чинниківі діяльності людини.
прочитати п. 45.
виконати завдання 4 на ст.201.



05.05.
Тема "Екологічні проблеми та їх розвязання"
прочитати п.46.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=205278 пройти тести

07.05.
повторити п. 46.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=910297 пройти тести.

12.05.
Тема "Охорона  природи. Червона книга".
прчитати п. 47.
Практична робота на ст 210.

14.05.
прочитати п. 48, повторити п 46-47.


19.05.
Тема "Смітити не можна - переробляти" (про " друге життя " побутових речей)
https://www.youtube.com/watch?v=mOQvHJYi1Lg переглянути відео

https://www.5.ua/suspilstvo/utylizatsiia-smittia-vdoma-z-choho-pochaty-shcho-zdaty-na-pereroblennia-ta-chomu-tse-vazhlyvo-197852.html прочитати конспект

21.05.

https://naurok.com.ua/post/top-7-virtualnih-ekskursiy-muzeyami-svitu відвідати віртуальну екскурсію музеями.



Немає коментарів:

Дописати коментар