
Вітаю всіх маленьких поціновувачів математики!
Шановні учні та батьки, пропоную вам план дистанційного навчання під час карантинних заходів. Бажаю нам плідної праці та міцного здоров'я! УСПІХУ!
Дата: 13.03.2020 р.
Тема: Множення десяткових дробів
Домашнє завдання: уважно переглянути відеоуроки з поясненням нової теми:
Прочитати пар. 38 та виконати вправи №1307 та 1310 с. 222 з підручника.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 16.03.20 р.
Прочитати пар. 38 та виконати вправи №1307 та 1310 с. 222 з підручника.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 16.03.20 р.
Дата: 16.03.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на множення десяткових дробів
Домашнє завдання: Виконати тестові завдання:
Примітка: пройшовши тест нажміть "Надіслати". Після цього нажміть "Переглянути результат", щоб побачити свою оцінку! Успіху!
Термін виконання: до 17.03.20 р.
Дата: 17.03.2020 р.
Тема: Розв'язування задач на множення десяткових дробів
Домашнє завдання: Повторити правила множення десяткових дробів; виконати вправи №1321, 1324 с.223
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 18.03.20 р.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 18.03.20 р.
Дата: 18.03.2020 р.
Тема: Окремі випадки множення десяткових дробів
Домашнє завдання: уважно переглянути відео-уроки з поясненням нової теми:
Опрацювати параграф 35, вивчити правила на с. 227 та виконати вправи № 1357, 1359 с. 228
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 19.03.20 р.
Тема: Окремі випадки множення десяткових дробів
Домашнє завдання: уважно переглянути відео-уроки з поясненням нової теми:
Опрацювати параграф 35, вивчити правила на с. 227 та виконати вправи № 1357, 1359 с. 228
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 19.03.20 р.
Дата: 19.03.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на окремі випадки множення десяткових дробів
Домашнє завдання: Виконати тестові завдання:
Дата: 19.03.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на окремі випадки множення десяткових дробівТермін виконання: до 20.03.20 р.
Шановні п'ятикласники, тиждень, що наступив ми проведемо творчо, цікаво та креативно! Цього тижня ми попрацюємо над проєктом "Загадковий світ десяткових дробів". Бажаю всім плідної праці!
Дата: 30.03.2020 р.
Тема:Робота над проєктом "Загадковий світ Десяткових дробів" (І етап: Підготовчий)
Домашнє завдання: Ознайомитися з темою, метою та завданнями проєкту, що відображені у презентації. Виконати завдання І етапу та на віртуальній дошці "Веселка очікування" записати запитання, на які б ви хотіли отримати відповіді та свої очікування від проєкту!
Примітка:Щоб додати коментар на віртуальній дошці, натисни "+"
Термін виконання: 31.03.20 р.
Дата: 31.03.2020 р.
Домашнє завдання: Ознайомитися з темою, метою та завданнями проєкту, що відображені у презентації. Виконати завдання І етапу та на віртуальній дошці "Веселка очікування" записати запитання, на які б ви хотіли отримати відповіді та свої очікування від проєкту!
Термін виконання: 31.03.20 р.
Дата: 31.03.2020 р.
Тема:Робота над проєктом "Загадковий світ Десяткових дробів" (ІІ етап: Розподіл обов'язків)
Домашнє завдання: Для того, щоб дізнатися членом якої групи ви будете, необхідно виконати завдання подані у презентації ІІ етапу, які відповідають вашому порядковому номеру в списку учасників проєкту. Після виконання вправ скласти відповідну анаграму із зашифрованою назвою вашої групи.
Домашнє завдання: Для того, щоб дізнатися членом якої групи ви будете, необхідно виконати завдання подані у презентації ІІ етапу, які відповідають вашому порядковому номеру в списку учасників проєкту. Після виконання вправ скласти відповідну анаграму із зашифрованою назвою вашої групи.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo або у Viber для перевірки.
Термін виконання: до 01.04.20 р.
Дата: 01.04.2020 р. - 03.04.20 р.
Тема:Робота над проєктом "Загадковий світ Десяткових дробів" (ІІІ етап: Беремось до роботи)
Домашнє завдання: Виконати творчі завдання своєї групи, описані у презентації. Оформлення роботи може бути у текстовому документі Word, комп'ютерній презентації, фото та відео-матеріали, в залежності від отриманого завдання. Членам групи "Літератири" можна відзняти невеликий ролик, де ви зачитуєте свій віршик. Вітається красиве оформлення! Бажаю всім плідної та творчої праці!
Термін виконання: до 06.04.20 р.
Тема:Робота над проєктом "Загадковий світ Десяткових дробів" (ІІІ етап: Беремось до роботи)
Домашнє завдання: Виконати творчі завдання своєї групи, описані у презентації. Оформлення роботи може бути у текстовому документі Word, комп'ютерній презентації, фото та відео-матеріали, в залежності від отриманого завдання. Членам групи "Літератири" можна відзняти невеликий ролик, де ви зачитуєте свій віршик. Вітається красиве оформлення! Бажаю всім плідної та творчої праці!
Дата: 02.04.2020 р.
Тема:Робота над проєктом "Загадковий світ Десяткових дробів" (Відео-інструкція "Як прикріпити файл на віртуальну дошку"
Дата: 06.04.2020 р.
Тема:Робота над проєктом "Загадковий світ Десяткових дробів" (ІV етап: Заключний)
Домашнє завдання: Підвести підсумки своєї роботи та презентувати її на віртуальних дошках груп.
Дата: 07.04.2020 р.
Тема: Ділення десяткових дробів на натуральне число.
Домашнє завдання: Уважно переглянути відео-урок; опрацювати пар. 40 с. 230 - 231; виконати вправу №1377 с.232
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 08.04.20 р.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 08.04.20 р.
Дата: 08.04.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на ділення десяткових дробів на натуральне число
Домашнє завдання: Виконати завдання інтерактивної вправи:
Дата: 08.04.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на ділення десяткових дробів на натуральне числоТермін виконання: до 09.04.20 р.
Дата: 09.04.2020 р.
Тема: Ділення десяткових дробів на десятковий дріб.
Домашнє завдання: Уважно переглянути відео-урок; опрацювати пар. 41 с. 237 - 238; виконати вправу №1440 с.238
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 10.04.20 р.
Дата: 10.04.20 р.
Тема: Розв'язування вправ на тему "Ділення десяткових дробів"
Домашнє завдання:Виконати тест "Ділення десяткових дробів", перейшовши за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=824124
Термін виконання:до 13.03.20 р.
Дата: 13.04.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на множення та ділення десяткових дробів
Домашнє завдання: Виконати завдання інтерактивної вправи:
Дата: 13.04.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на множення та ділення десяткових дробів
Дата: 14.04.2020 р.
Тема: Розв'язування задач і вправ на ділення десяткових дробів
Термін виконання: до 15.04.20 р.
Дата: 15.04.2020 р. - 16.04.2020 р.
Тема: Розв'язування вправ і задач на всі дії з десятковими дробами
Домашнє завдання: Уважно переглянути відео-урок;
Переглядаючи урок, всі запропоновані вправи та задачі виконувати в зошиті; виконати вправи №1459, 1462 с.239.
Термін виконання: до 17.04.20 р.
Дата: 17.04.2020 р.
Тема: Контрольна робота
Домашнє завдання: Виконати завдання домашньої контрольної роботи.
Термін виконання: до 21.04.20 р.
Дата: 21.04.2020 р.
Тема: Підсумковий урок з теми "Дії з десятковими дробами"
Домашнє завдання: Написати творчий звіт з теми "Я знаю Я вмію! Я можу зробити!"
Термін виконання: до 22.04.20 р.
Дата: 22.04.2020 р.
Тема: Відсотки.
Домашнє завдання: Уважно переглянути відео-урок, виконуючи запропоновані в ньому завдання, як класну роботу; опрацювати пар. 42 с. 244 - 246; виконати вправи №1500, 1502 с.247.
Дата: 23.04.2020 р.
Тема: Знаходження відсотків від даного числа.
Домашнє завдання: Уважно переглянути відео-урок, виконуючи запропоновані в ньому завдання, як класну роботу. Виконати вправи №1508, 1514 с.247 - 248. Скласти задачу на знаходження відсотка від числа, пов'язану з бюджетом вашої сім'ї.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 24.04.20 р.
Дата: 24.04.20 р.
Тема: Розв'язування вправ на тему "Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа"
Домашнє завдання:Виконати тест "Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа", перейшовши за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=755836
Термін виконання:до 27.04.20 р.
Дата: 27.04.2020 р.
Тема: Знаходження числа за його відсотком.
Домашнє завдання: Уважно переглянути відео-урок, виконуючи запропоновані в ньому завдання, як класну роботу. Опрацювати пар. 43 с. 251. Виконати вправу №1550 с.252.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Дата: 28.04.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на знаходження числа за його дробом
Домашнє завдання: Виконати завдання та задачі, запропоновані героями казки "Колобок"
Дата: 28.04.2020 р.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Дата: 29.04.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на знаходження числа за його дробом
Дата: 29.04.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на знаходження числа за його дробом
Дата: 30.04.2020 р.
Тема:Cамостійна робота
Домашнє завдання: Виконати завдання самостійної роботи
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 01.05.20 р.
Дата: 04.05.2020 р.
Тема: Середнє арифметичне. Середнє значення величини.
Домашнє завдання: Уважно переглянути відео-урок, виконуючи запропоновані в ньому завдання, як класну роботу; опрацювати пар. 44 с. 255 - 256; виконати вправи №1588, 1590 с. 256.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 05.05.20 р.
Дата: 05.05.2020 р.
Тема: Розв'язування вправ на тему: "Середнє арифметичне. Середнє значення величини."
Сьогоднішній урок незвичайний – це історичний
екскурс, що поєднує в собі математику та історію. Ми поринемо в добу козацтва –
одну з найславетніших сторінок нашої історії.
Домашнє завдання:
Задача №1.
Середнє арифметичне чисел 1966 і a дорівнює 1727,5.
Знайдіть число a. (Відповідь до задачі покаже, коли виникло козацтво.)
Історична довідка:
Перші письмові згадки про українських
козаків зустрічаються у 1489 р. Різноманітні обставини змушували козаків
змінювати місце розташування Січі. Їх налічувалося 8. Першою Січчю вважається Хортицька Січ
(1555(1556)—1557).
Задача №2.
Козак Не-Туди-Хата їхав на своєму коні степом 2 год
зі швидкістю 38 км/год і 5 год пагорбом
місцевості зі швидкістю 14 км/год.
Знайдіть середню швидкість коня протягом усього шляху. Відповідь округліть до десятих.
Підказка:
Щоб знайти середню швидкість потрібно:
1. Знайдіть всю відстань, яку проїхав козак.
2. Знайдіть весь час, затрачений козаком.
3. Поділіть знайдену відстань на весь час.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 06.05.20 р.
Дата: 06.05.2020 р.
Тема: Розв'язування вправ і задач на всі дії з відсотками та середнє арифметичне
Сьогоднішній урок продовжимо у козацькій темі.
Домашнє завдання:
Вирушаючи
в похід, козак повинен був брати з собою запас продуктів, якого повинно було
вистачити на кілька місяців.
Задача № 1
У
похід козак Не-Пий-Пиво взяв 23
кг харчів. Серед них 46% становлять крупи, 19% – сухарі,
18% – борошно, а решта – це сало. Скільки кілограмів сала Не-Пий-Пиво взяв у
похід?
Козацький човен завдовжки
близько 20 м
називався чайкою. В один такий човен сідало від 50 до 70 козаків.
Задача № 2
Навесні
1602 року козаки вирушили в Кілію й
розгромили турецький флот.
Відомо, що чайка старого типу вміщує 30 козаків.
Після першої модернізацій місткість чайки вже становила 150% від чайки старого
типу, а після другої модернізації – 140 % від місткості чайки після першої
модернізації. Скільки козаків відправилось у похід, якщо
вони пливли на 30-ти чайках?
Чисельність жителів на Січі постійно коливалась.
Інтернетресурси наводять такі цифри:
1534 р. – 2000; 1535 р. – 3000; 1594 р. – 4500;
1675 р. – 20 000; 1727 р. – 13500; 1732 р. – 10 000;
1735 р. – 7000; 1755 р. – 27 000; 1762 р. – 20 281;
1766 р. – 10 000; 1769 р. – 17249; 1774 р. – 40 000;
1775
р. – 59 638.
Ви знайте середню чисельність населення (у
тисячах), якщо розв’яжете наступну задачу:
Задача № 3.
Середнє
арифметичне дванадцяти чисел
дорівнює 12,85, а
середнє арифметичне чотирьох
інших чисел — 22,55. Знайдіть середнє арифметичне всіх 16-ти чисел.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 07.05.20 р.
Дата: 30.04.2020 р.
Тема:Cамостійна робота
Домашнє завдання: Виконати завдання самостійної роботи
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 01.05.20 р.
Дата: 04.05.2020 р.
Тема: Середнє арифметичне. Середнє значення величини.
Домашнє завдання: Уважно переглянути відео-урок, виконуючи запропоновані в ньому завдання, як класну роботу; опрацювати пар. 44 с. 255 - 256; виконати вправи №1588, 1590 с. 256.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 05.05.20 р.
Дата: 05.05.2020 р.
Тема: Розв'язування вправ на тему: "Середнє арифметичне. Середнє значення величини."
Домашнє завдання:
Задача №1.
Середнє арифметичне чисел 1966 і a дорівнює 1727,5.
Знайдіть число a. (Відповідь до задачі покаже, коли виникло козацтво.)
Історична довідка:
Задача №2.

Підказка:
Щоб знайти середню швидкість потрібно:
1. Знайдіть всю відстань, яку проїхав козак.
2. Знайдіть весь час, затрачений козаком.
3. Поділіть знайдену відстань на весь час.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 06.05.20 р.
Дата: 06.05.2020 р.
Тема: Розв'язування вправ і задач на всі дії з відсотками та середнє арифметичне
Сьогоднішній урок продовжимо у козацькій темі.
Домашнє завдання:
Вирушаючи
в похід, козак повинен був брати з собою запас продуктів, якого повинно було
вистачити на кілька місяців.
Задача № 1

Козацький човен завдовжки
близько 20 м
називався чайкою. В один такий човен сідало від 50 до 70 козаків.
Задача № 2
Навесні
1602 року козаки вирушили в Кілію й
розгромили турецький флот.
Відомо, що чайка старого типу вміщує 30 козаків.
Після першої модернізацій місткість чайки вже становила 150% від чайки старого
типу, а після другої модернізації – 140 % від місткості чайки після першої
модернізації. Скільки козаків відправилось у похід, якщо
вони пливли на 30-ти чайках?
Чисельність жителів на Січі постійно коливалась.
Інтернетресурси наводять такі цифри:
1534 р. – 2000; 1535 р. – 3000; 1594 р. – 4500;
1675 р. – 20 000; 1727 р. – 13500; 1732 р. – 10 000;
1735 р. – 7000; 1755 р. – 27 000; 1762 р. – 20 281;
1766 р. – 10 000; 1769 р. – 17249; 1774 р. – 40 000;
1775
р. – 59 638.
Ви знайте середню чисельність населення (у
тисячах), якщо розв’яжете наступну задачу:
Задача № 3.
Середнє
арифметичне дванадцяти чисел
дорівнює 12,85, а
середнє арифметичне чотирьох
інших чисел — 22,55. Знайдіть середнє арифметичне всіх 16-ти чисел.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Дата: 07.05.2020 р.
Тема:Cамостійна робота
Дата: 07.05.2020 р.
Тема:Cамостійна робота
Дата: 08.05.2020 р.
Тема:Узагальнення вивченого матеріалу з теми "Відсотки"
Домашнє завдання: Виконати навчальний проєкт на одну із тем:
1. Історія виникнення відсотків.
2. Відсотки в житті людини - постійний супутник чи випадковий пасажир?
3. Відсотки та ювелірна справа.
Примітка: Проєкт виконати у формі презентації, яку потрібно завантажити в додаток Google Клас або надіслати на електронну пошту buchok.olena@gmail.com для перевірки.
Термін виконання: до 13.05.20 р.
Дата: 08.05.2020 р.
Тема:Узагальнення вивченого матеріалу з теми "Відсотки"
Домашнє завдання: Виконати навчальний проєкт на одну із тем:
1. Історія виникнення відсотків.
2. Відсотки в житті людини - постійний супутник чи випадковий пасажир?
3. Відсотки та ювелірна справа.
Термін виконання: до 13.05.20 р.
1. Історія виникнення відсотків.
2. Відсотки в житті людини - постійний супутник чи випадковий пасажир?
3. Відсотки та ювелірна справа.
Примітка: Проєкт виконати у формі презентації, яку потрібно завантажити в додаток Google Клас або надіслати на електронну пошту buchok.olena@gmail.com для перевірки.
Дата: 13.05.2020 р.
Тема:Контрольна робота
Дата: 13.05.2020 р.
Тема:Контрольна робота
Дата: 14.05.2020 р.
Тема:Звичайні дроби. Розв'язування задач і вправ.
Домашнє завдання:
Повторіть:
-
Що таке звичайний дріб?
-
Що показує знаменник дробу? чисельник дробу? Чи правильно, що знаменник дробу показує, на скільки частин поділено величину?
-
Який дріб називають правильним? неправильним? Який з них можна подати у вигляді мішаного числа? Сформулюйте відповідне правило.
-
Як мішане число записати у вигляді неправильного дробу?
-
Як порівняти дроби з однаковими знаменниками?
-
Як на координатному промені розміщуються точки з координатами, вираженими дробовими числами?
-
Як записати частку у вигляді дробу? Чи можливо дріб записати у вигляді частки?
-
Як знайти дріб від числа?
-
Як знайти число за його дробом?
Відповіді на ці запитання ви можете знайти у наступній презентації:
Виконайте завдання:
1. Запишіть у вигляді дробу числа:
1) вісім одинадцятих; 2) дві тридцятих; 3) сім десятих; 4) тридцять одна сота.
2. Порівняйте числа:
3. Швидкість пасажирського потяга дорівнює 84 км/год. Швидкість річкового катера становить 3/4 швидкості потяга. Чому дорівнює швидкість катера?
4. Знайдіть: 1) 3/4 від 28; 2) 2/5 від 32; 3) 0,2 від 42.
5. Знайдіть число, якщо:
1) 2/5 його становлять 34; 2) 4/7 його становлять 30; 3) 0,8 його становлять 6,4.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 15.05.20 р.
Дата: 14.05.2020 р.
Тема:Звичайні дроби. Розв'язування задач і вправ.
Домашнє завдання:
Повторіть:
- Що таке звичайний дріб?
- Що показує знаменник дробу? чисельник дробу? Чи правильно, що знаменник дробу показує, на скільки частин поділено величину?
- Який дріб називають правильним? неправильним? Який з них можна подати у вигляді мішаного числа? Сформулюйте відповідне правило.
- Як мішане число записати у вигляді неправильного дробу?
- Як порівняти дроби з однаковими знаменниками?
- Як на координатному промені розміщуються точки з координатами, вираженими дробовими числами?
- Як записати частку у вигляді дробу? Чи можливо дріб записати у вигляді частки?
- Як знайти дріб від числа?
- Як знайти число за його дробом?
Відповіді на ці запитання ви можете знайти у наступній презентації:
Виконайте завдання:
1. Запишіть у вигляді дробу числа:
1) вісім одинадцятих; 2) дві тридцятих; 3) сім десятих; 4) тридцять одна сота.
2. Порівняйте числа: 

3. Швидкість пасажирського потяга дорівнює 84 км/год. Швидкість річкового катера становить 3/4 швидкості потяга. Чому дорівнює швидкість катера?
4. Знайдіть: 1) 3/4 від 28; 2) 2/5 від 32; 3) 0,2 від 42.
5. Знайдіть число, якщо:
1) 2/5 його становлять 34; 2) 4/7 його становлять 30; 3) 0,8 його становлять 6,4.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 15.05.20 р.
Дата: 15.05.2020 р.
Тема:Додавання і віднімання звичайних дробів з одинаковими знаменниками. Розв'язування задач і вправ.
Домашнє завдання:
- Великий російський письменник Л. Толстой писав, що людину можна оцінювати дробом, знаменник
якого становить те хороше, що вона думає про себе сама, а чисельник – те хороше, щодумають
про неї інші. А як ви вважаєте? Чи
правильно це?
-
“Людина є дріб.
Чисельник – це гідність людини.
Знаменник – це оцінка самого себе.
Збільшити свій чисельник – свою гідність – не підвладно людині. Але кожен може зменшити свій знаменник – свою думку про себе і цим зменшенням наблизитися до ідеалу”
Повторіть:
Виконайте завдання:

Задача 1.
Знайти
довжину золотої нитки, якою по периметру оздобили титульну сторінку найменшої в
світі книжки. Це мікромініатюрний «Кобзар», створений українським майстром М.
Сядристим. Довжина сторінки 21/25 мм, а ширина на 3/25 мм менша.
Задача 2.
Сьогодні в світі 5000 мов і діалектів. Мови, що зникли становлять 7/25 від цієї кількості. Скільки мов зникло за час існування людства? Зараз в Україні налічується 29 мов і діалектів. Яку частину вони становлять від існуючих нині мов?
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 18.05.20 р.
Дата: 15.05.2020 р.
Тема:Додавання і віднімання звичайних дробів з одинаковими знаменниками. Розв'язування задач і вправ.
Домашнє завдання:
- Великий російський письменник Л. Толстой писав, що людину можна оцінювати дробом, знаменник
якого становить те хороше, що вона думає про себе сама, а чисельник – те хороше, щодумають
про неї інші. А як ви вважаєте? Чи
правильно це?
-
“Людина є дріб.
Чисельник – це гідність людини.
Знаменник – це оцінка самого себе.
Збільшити свій чисельник – свою гідність – не підвладно людині. Але кожен може зменшити свій знаменник – свою думку про себе і цим зменшенням наблизитися до ідеалу”
Повторіть:
Виконайте завдання:

Знайти
довжину золотої нитки, якою по периметру оздобили титульну сторінку найменшої в
світі книжки. Це мікромініатюрний «Кобзар», створений українським майстром М.
Сядристим. Довжина сторінки 21/25 мм, а ширина на 3/25 мм менша.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 18.05.20 р.
Дата: 18.05.2020 р.
Тема:Геометричні фігури і величини
Домашнє завдання: Повторіть основні поняття, давши відповіді на запитання з презентації. Виконайте вправи № 1, 2, 3 і 4, подані у презентації.
Дата: 18.05.2020 р.
Тема:Геометричні фігури і величини
Домашнє завдання: Повторіть основні поняття, давши відповіді на запитання з презентації. Виконайте вправи № 1, 2, 3 і 4, подані у презентації.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 19.05.20 р.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 19.05.20 р.
Дата: 20.05.2020 р.
Тема:Трикутник та його види. Периметр трикутника
Домашнє завдання: Повторіть основні поняття, наведені у презентації. Виконайте вправи, подані у презентації.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Дата: 20.05.2020 р.
Тема:Трикутник та його види. Периметр трикутника
Домашнє завдання: Повторіть основні поняття, наведені у презентації. Виконайте вправи, подані у презентації.
Термін виконання: до 21.05.20 р.
Дата: 21.05.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ і задач на всі дії з десятковими дробами.
Любі п'ятикласники, сьогодні ми святкуємо одне із найгарніших патріотичних свят - День української вишиванки. З чим я вас вітаю!
Українська вишиванка є окрасою та гордістю нашого народу. І ви, мабуть, не здогадувались але і у вишиванці є математика, її символи.
Математика — це не тільки чітка система законів, теорем і
задач, але й унікальний засіб пізнання краси. Математичні закономірності діють
однаково ефективно в кристалах і живих організмах, в атомі й у Всесвіті, у
витворах мистецтва і наукових відкриттях. Зокрема і у вишивці. Магічним значенням наділяли кожну геометричну форму,
графічний знак-символ застосовували як оберіг від злих духів, як втілення
космічного порядку і гармонії
Коло
Символ сонця, неба, символ нескінченності, вічності,
довершеності, досконалості. Оточені
колом предмети з одного боку символізують обмеженість, а з іншого - захист від
небезпеки, яка існує в навколишньому світі.
Квадрат
символ упорядкованості, стабільності, визначеності,
раціонального інтелекту, Квадрат символізує землю, цілісність, повноту та
справедливість. Квадрат асоціює чотири сторони світу; чотири стану доби: ранок,
день, вечір та ніч; пори року; дитинство, юність, зрілість, старість.
Трикутник
Символ святої Трійці, вогню, прагнення до вдосконалення; міг
символізувати воду, дощову хмару, богиню неба.
Трикутник з
основою внизу символізує вогонь і потяг до небесних сил. Трикутник з вершиною
внизу символізує воду. Два такі трикутники при накладанні один на одного
утворюють шестикутну зірку - символ людської душі. Це три стихії — вода, вогонь та повітря. Також мати, батько
і дитина. Різновидом трикутника є тризуб, він символізує мир і творчу працю,
спорідненість поколінь.
Ромб
Ромб є улюбленим символом українців, в орнаменті він
зустрічається найчастіше. Ромб перекреслений двома лініями - знак плодовитості
та родючості. Іноді зовнішній контур ромба збагачений гострими зубцями,
гачкоподібними елементами у вигляді кучерів та ріг, у середину ромба вписують
восьмикутну зірку або хрест, який ділить ромб на 4 частини, символізуючи
засіяне поле.
ще в первіснообщинну епоху
символізував матеріальне благополуччя та продовження роду, йому близька
символіка квадрата. Як і квадрат, він уособлював земельну ділянку
Лінії
За допомогою прямої горизонтальної лінії майстрині зображали
землю, горизонтальними хвилястими лініями описували воду, а вертикальними
хвилястими — дощ.
Домашнє завдання:
Повторіть :
1.На які
дві частини розділяє кома десятковий дріб?
2.Як називаються закони
додавання: a+b = b+a; a + (b+c) = (a+b) + c
?
3.Назвіть розряди
дробової частини десяткового дробу.
4.Як записати будь-яке натуральне
число десятковим дробом?
5.Якими
правилами ви користувалися при виконанні
домашнього завдання?
6.Сформулюйте
алгоритм додавання та віднімання десяткових дробів.
Гра «Вірю – не вірю»
1. Чи вірите ви, що число 5,07
є десятковим дробом?
2. Чи вірите ви, що число 0,9 менше
за 1,01?
3. Чи вірите ви, що сума чисел 3,02
і 6,8 дорівнює десяти?
4. Чи вірите ви, що десятковий дріб
не зміниться якщо справа до нього дописати нулі?
5. Чи вірите ви, що 12,2000=12,2?
6. Чи вірите ви, що під час
додавання не звертають увагу на кому?
Розв'яжіть завдання:
Безмежний всесвiт народної душi вiдкриється тим, хто завiтає до Музею українського рушника, де представлено понад 300 рiзнобарвних шедеврiв з усiх куточкiв України! Не музей це, а храм
вишивання, рушниками - бо обвiшана старовинна церква — мало не
до купола. Колекція рушників у заповіднику нараховує близько 4000 одиниць. В
експозиції музею представлено багато рушників з різних регіонів України
(Київщини, Полтавщини, Полісся, Черкащини, Чернігівщини). Окрасою музею є:
переяславські домоткані рушники ХІХ ст., які займають особливу
сторінку в історії українського народного мистецтвa. Представлені також поліські домоткані рушники ХІХ-ХХ ст. з характерним горизонтальним розташуванням візерунка; кролевецькі
мануфактурні рушники ХІХ-ХХ ст. із двоголовими орлами, трисвічниками-трикірами,
церковками; ткані рушники Переяславської земської майстерні поч. ХХ ст.; вибійчані рушники Переяславщини 30-50-х рр. ХХ ст.; сучасні ткані рушники
фабрики художніх виробів міст Переяслава-Хмельницького та Богуслава 50-80-х рр. ХХ ст.
Завдання 1:
Розв’язавши
рівняння, з’ясуєте скільки рушників з різних регіонів знаходяться в музеї
:
6,05х-2 ∙ 3,02х=0,67+3
Завдання 2:
На вишивку однієї борщівської вишиванки потрібно 2 м ниток червоного кольору і 1,5 м ниток чорного кольору. Скільки сорочок можна вишити, якщо купили 8 м ниток червоного кольору та 6 м ниток чорного кольору?
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 22.05.20 р.
Дата: 21.05.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ і задач на всі дії з десятковими дробами.
Любі п'ятикласники, сьогодні ми святкуємо одне із найгарніших патріотичних свят - День української вишиванки. З чим я вас вітаю!
Українська вишиванка є окрасою та гордістю нашого народу. І ви, мабуть, не здогадувались але і у вишиванці є математика, її символи.

Коло
Символ сонця, неба, символ нескінченності, вічності,
довершеності, досконалості. Оточені
колом предмети з одного боку символізують обмеженість, а з іншого - захист від
небезпеки, яка існує в навколишньому світі.
Квадрат
символ упорядкованості, стабільності, визначеності,
раціонального інтелекту, Квадрат символізує землю, цілісність, повноту та
справедливість. Квадрат асоціює чотири сторони світу; чотири стану доби: ранок,
день, вечір та ніч; пори року; дитинство, юність, зрілість, старість.
Трикутник
Символ святої Трійці, вогню, прагнення до вдосконалення; міг
символізувати воду, дощову хмару, богиню неба.
Трикутник з
основою внизу символізує вогонь і потяг до небесних сил. Трикутник з вершиною
внизу символізує воду. Два такі трикутники при накладанні один на одного
утворюють шестикутну зірку - символ людської душі. Це три стихії — вода, вогонь та повітря. Також мати, батько
і дитина. Різновидом трикутника є тризуб, він символізує мир і творчу працю,
спорідненість поколінь.
Ромб
Ромб є улюбленим символом українців, в орнаменті він
зустрічається найчастіше. Ромб перекреслений двома лініями - знак плодовитості
та родючості. Іноді зовнішній контур ромба збагачений гострими зубцями,
гачкоподібними елементами у вигляді кучерів та ріг, у середину ромба вписують
восьмикутну зірку або хрест, який ділить ромб на 4 частини, символізуючи
засіяне поле.
ще в первіснообщинну епоху
символізував матеріальне благополуччя та продовження роду, йому близька
символіка квадрата. Як і квадрат, він уособлював земельну ділянку
Лінії
За допомогою прямої горизонтальної лінії майстрині зображали
землю, горизонтальними хвилястими лініями описували воду, а вертикальними
хвилястими — дощ.
Домашнє завдання:
Повторіть :
1.На які
дві частини розділяє кома десятковий дріб?
2.Як називаються закони
додавання: a+b = b+a; a + (b+c) = (a+b) + c
?
3.Назвіть розряди
дробової частини десяткового дробу.
4.Як записати будь-яке натуральне
число десятковим дробом?
5.Якими
правилами ви користувалися при виконанні
домашнього завдання?
6.Сформулюйте
алгоритм додавання та віднімання десяткових дробів.
Гра «Вірю – не вірю»
1. Чи вірите ви, що число 5,07
є десятковим дробом?
2. Чи вірите ви, що число 0,9 менше
за 1,01?
3. Чи вірите ви, що сума чисел 3,02
і 6,8 дорівнює десяти?
4. Чи вірите ви, що десятковий дріб
не зміниться якщо справа до нього дописати нулі?
5. Чи вірите ви, що 12,2000=12,2?
6. Чи вірите ви, що під час
додавання не звертають увагу на кому?
Розв'яжіть завдання:
Завдання 1:
Розв’язавши
рівняння, з’ясуєте скільки рушників з різних регіонів знаходяться в музеї
:
6,05х-2 ∙ 3,02х=0,67+3
Завдання 2:
На вишивку однієї борщівської вишиванки потрібно 2 м ниток червоного кольору і 1,5 м ниток чорного кольору. Скільки сорочок можна вишити, якщо купили 8 м ниток червоного кольору та 6 м ниток чорного кольору?
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 22.05.20 р.
Немає коментарів:
Дописати коментар