“Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення - запорука життєвого успіху”

Математика 5 клас. Учитель: Олена Бучок



Вітаю всіх маленьких поціновувачів математики!


Шановні учні та батьки, пропоную вам план дистанційного навчання під час карантинних заходів. Бажаю нам плідної праці та міцного здоров'я! УСПІХУ!



Дата: 13.03.2020 р.
Тема: Множення десяткових дробів
Домашнє завдання: уважно переглянути відеоуроки з поясненням нової теми:

Прочитати пар. 38 та виконати вправи №1307 та 1310 с. 222 з підручника.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 16.03.20 р.



Дата: 16.03.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на множення десяткових дробів
Домашнє завдання:  Виконати тестові завдання:



Примітка: пройшовши тест нажміть "Надіслати". Після цього нажміть "Переглянути результат", щоб побачити свою оцінку! Успіху!
Термін виконання: до 17.03.20 р.


Дата: 17.03.2020 р.
Тема: Розв'язування задач на множення десяткових дробів
Домашнє завдання: Повторити правила множення десяткових дробів; виконати вправи №1321, 1324 с.223
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 18.03.20 р.


Дата: 18.03.2020 р.
Тема: Окремі випадки множення десяткових дробів

Домашнє завдання: уважно переглянути відео-уроки з поясненням нової теми:
Опрацювати параграф 35, вивчити правила на с. 227 та виконати вправи № 1357, 1359 с. 228
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 19.03.20 р.


Дата: 19.03.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на окремі випадки множення десяткових дробів
Домашнє завдання: Виконати тестові завдання:



Термін виконання: до 20.03.20 р.



Дата: 20.03.2020 р.

Тема: Розв'язування задач і вправ на множення десяткових дробів

Домашнє завдання: Виконати завдання домашньої самостійної роботи:


Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 21.03.20 р.


Шановні п'ятикласники, тиждень, що наступив ми проведемо творчо, цікаво та креативно! Цього тижня ми попрацюємо над проєктом "Загадковий світ десяткових дробів". Бажаю всім плідної праці!



Дата: 30.03.2020 р.

Тема:Робота над проєктом "Загадковий світ Десяткових дробів" (І етап: Підготовчий)
Домашнє завдання:  Ознайомитися з темою, метою та завданнями проєкту, що відображені у презентації. Виконати завдання І етапу та на віртуальній дошці "Веселка очікування" записати запитання, на які б ви хотіли отримати відповіді та свої очікування від проєкту!
Made with Padlet

Примітка:Щоб додати коментар на  віртуальній дошці, натисни "+"
Термін виконання: 31.03.20 р.



Дата: 31.03.2020 р.

Тема:Робота над проєктом "Загадковий світ Десяткових дробів" (ІІ етап: Розподіл обов'язків)
Домашнє завдання:  Для того, щоб дізнатися членом якої групи ви будете, необхідно виконати завдання подані у презентації ІІ етапу, які відповідають вашому порядковому номеру в списку учасників проєкту. Після виконання вправ скласти відповідну анаграму із зашифрованою назвою вашої групи.


Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo або у Viber для перевірки.
Термін виконання: до 01.04.20 р.


Дата: 01.04.2020 р. - 03.04.20 р.
Тема:Робота над проєктом "Загадковий світ Десяткових дробів" (ІІІ етап: Беремось до роботи)
Домашнє завдання:  Виконати творчі завдання своєї групи, описані у презентації. Оформлення роботи може бути у текстовому документі Word, комп'ютерній презентації, фото та відео-матеріали, в залежності від отриманого завдання. Членам групи "Літератири" можна відзняти невеликий ролик, де ви зачитуєте свій віршик.  Вітається красиве оформлення! Бажаю всім плідної та творчої праці!

Термін виконання: до 06.04.20 р.
Made with Padlet
Made with Padlet



Дата: 02.04.2020 р. 
Тема:Робота над проєктом "Загадковий світ Десяткових дробів" (Відео-інструкція "Як прикріпити файл на віртуальну дошку"
Домашнє завдання:  Ознайомитися з інструкцією для реалізації проекту.


Дата: 06.04.2020 р.
Тема:Робота над проєктом "Загадковий світ Десяткових дробів" (ІV етап: Заключний)

Домашнє завдання:  Підвести підсумки своєї роботи та презентувати її на віртуальних дошках груп.




Дата: 07.04.2020 р.
Тема: Ділення десяткових дробів на натуральне число.
Домашнє завдання: Уважно переглянути відео-урок; опрацювати пар. 40 с. 230 - 231; виконати вправу №1377 с.232


Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 08.04.20 р.


Дата: 08.04.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на ділення десяткових дробів на натуральне число
Домашнє завдання: Виконати завдання інтерактивної вправи:


Термін виконання: до 09.04.20 р.


Дата: 09.04.2020 р.
Тема: Ділення десяткових дробів на десятковий дріб.
Домашнє завдання: Уважно переглянути відео-урок; опрацювати пар. 41 с. 237 - 238; виконати вправу №1440 с.238


Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 10.04.20 р.


Дата: 10.04.20 р.
Тема: Розв'язування вправ на тему "Ділення десяткових дробів"
Домашнє завдання:Виконати тест "Ділення десяткових дробів", перейшовши за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=824124
Термін виконання:до 13.03.20 р.



Дата: 13.04.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на множення та ділення десяткових дробів 
Домашнє завдання: Виконати завдання інтерактивної вправи:

   Термін виконання: до 14.04.20 р.



Дата: 14.04.2020 р.
Тема: Розв'язування задач і вправ на ділення десяткових дробів
Домашнє завдання: Виконати завдання домашньої самостійної роботи:

   Термін виконання: до 15.04.20 р.


Дата: 15.04.2020 р. - 16.04.2020 р.
Тема: Розв'язування вправ і задач на всі дії з десятковими дробами
Домашнє завдання: Уважно переглянути відео-урок; 

Переглядаючи урок, всі запропоновані вправи та задачі виконувати в зошиті; виконати вправи №1459, 1462 с.239.
Термін виконання: до 17.04.20 р.


Дата17.04.2020 р.
Тема: Контрольна робота
Домашнє завдання: Виконати завдання домашньої контрольної роботи.


Термін виконання: до 21.04.20 р.



Дата21.04.2020 р.

Тема: Підсумковий урок з теми "Дії з десятковими дробами"

Домашнє завдання: Написати творчий звіт з теми "Я знаю Я вмію! Я можу зробити!"

Термін виконання: до 22.04.20 р.


Дата: 22.04.2020 р.
Тема: Відсотки.
Домашнє завдання: Уважно переглянути відео-урок, виконуючи запропоновані в ньому завдання, як класну роботу; опрацювати пар. 42 с. 244 - 246; виконати вправи №1500, 1502 с.247.
Термін виконання: до 23.04.20 р.



Дата: 23.04.2020 р.
Тема: Знаходження відсотків від даного числа.

Домашнє завдання: Уважно переглянути відео-урок, виконуючи запропоновані в ньому завдання, як класну роботу. Виконати вправи №1508, 1514 с.247 - 248. Скласти задачу на знаходження відсотка від числа, пов'язану з бюджетом вашої сім'ї.

Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 24.04.20 р.




Дата: 24.04.20 р.
Тема: Розв'язування вправ на тему "Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа"
Домашнє завдання:Виконати тест "
Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа", перейшовши за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=755836

Термін виконання:до 27.04.20 р.


Дата: 27.04.2020 р.

Тема: Знаходження числа за його відсотком.

Домашнє завдання: Уважно переглянути відео-урок, виконуючи запропоновані в ньому завдання, як класну роботу. Опрацювати пар. 43 с. 251. Виконати вправу №1550 с.252. 
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 28.04.20 р.



Дата: 28.04.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на знаходження числа за його дробом
Домашнє завдання: Виконати завдання та задачі, запропоновані героями казки "Колобок" 

Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 29.04.20 р.



Дата: 29.04.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ на знаходження числа за його дробом
Домашнє завдання: Виконати задачі, запропоновані нижче










Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 30.04.20 р.


Дата: 30.04.2020 р.
Тема:Cамостійна робота
Домашнє завдання: Виконати завдання самостійної роботи
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток ClassDojo для перевірки.
Термін виконання: до 01.05.20 р.


Дата: 04.05.2020 р.
Тема: Середнє арифметичне. Середнє значення величини.
Домашнє завдання: Уважно переглянути відео-урок, виконуючи запропоновані в ньому завдання, як класну роботу; опрацювати пар. 44 с. 255 - 256; виконати вправи №1588, 1590 с. 256.


Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 05.05.20 р.


Дата: 05.05.2020 р.
Тема: Розв'язування вправ на тему: "Середнє арифметичне. Середнє значення величини."

Сьогоднішній урок незвичайний – це історичний екскурс, що поєднує в собі математику та історію. Ми поринемо в добу козацтва – одну з найславетніших сторінок нашої історії.
Домашнє завдання: 
Задача №1. 
Середнє арифметичне чисел 1966 і a дорівнює 1727,5. Знайдіть число a. (Відповідь до задачі покаже, коли виникло козацтво.)
Історична довідка:
    Перші письмові згадки про українських козаків зустрічаються у 1489 р. Різноманітні обставини змушували козаків змінювати місце розташування Січі. Їх налічувалося 8.  Першою Січчю вважається Хортицька Січ (1555(1556)—1557).

Задача №2. 


 Козак Не-Туди-Хата їхав на своєму коні степом 2 год зі швидкістю 38 км/год і 5 год пагорбом місцевості зі  швидкістю 14 км/год. Знайдіть середню швидкість коня протягом усього шляху. Відповідь округліть до десятих. 
Підказка: 
Щоб знайти середню швидкість потрібно:
1. Знайдіть всю відстань, яку проїхав козак.
2. Знайдіть весь час, затрачений козаком.
3. Поділіть знайдену відстань на весь час.

Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 06.05.20 р.



Дата: 06.05.2020 р.
Тема: Розв'язування вправ і задач на всі дії з відсотками та середнє арифметичне
           
             Сьогоднішній урок продовжимо у козацькій темі.
Домашнє завдання: 
Вирушаючи в похід, козак повинен був брати з собою запас продуктів, якого повинно було вистачити на кілька місяців.
Задача № 1
 У похід козак Не-Пий-Пиво взяв 23 кг харчів. Серед них 46% становлять крупи, 19% – сухарі, 18% – борошно, а решта – це сало. Скільки кілограмів сала Не-Пий-Пиво взяв у похід?   


Козацький човен завдовжки близько 20 м називався чайкою. В один такий човен сідало від 50 до 70 козаків.
Задача № 2
Навесні 1602 року козаки вирушили в Кілію й розгромили турецький флот.
Відомо, що чайка старого типу вміщує 30 козаків. Після першої модернізацій місткість чайки вже становила 150% від чайки старого типу, а після другої модернізації – 140 % від місткості чайки після першої модернізації. Скільки козаків відправилось у похід, якщо вони пливли на 30-ти чайках? 

Чисельність жителів на Січі постійно коливалась. Інтернетресурси наводять такі цифри:
1534 р. – 2000;     1535 р. –  3000;           1594 р. – 4500;        
1675 р. – 20 000;          1727 р. – 13500;          1732 р. – 10 000; 
1735 р. – 7000;             1755 р. – 27 000;         1762 р. – 20 281;     
1766 р. – 10 000;          1769 р. – 17249;          1774 р. – 40 000; 
1775 р. – 59 638.
Ви знайте середню чисельність населення (у тисячах), якщо розвяжете наступну задачу:
Задача № 3. 
Середнє  арифметичне  дванадцяти  чисел  дорівнює  12,85,  а  середнє  арифметичне чотирьох інших чисел — 22,55. Знайдіть середнє арифметичне всіх 16-ти чисел. 

Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 07.05.20 р.



Дата: 07.05.2020 р.
Тема:Cамостійна робота
Домашнє завдання: Виконати завдання самостійної роботи "Середнє значення величини"
 
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 08.05.20 р.



Дата: 08.05.2020 р.
Тема:Узагальнення вивченого матеріалу з теми "Відсотки"
Домашнє завдання: Виконати навчальний проєкт на одну із тем:
1. Історія виникнення відсотків.
2. Відсотки в житті людини - постійний супутник чи випадковий пасажир? 
3. Відсотки та ювелірна справа.
Примітка: Проєкт виконати у формі презентації, яку потрібно завантажити в додаток Google Клас або надіслати на електронну пошту buchok.olena@gmail.com для перевірки.
Термін виконання: до 13.05.20 р.



Дата: 13.05.2020 р.
Тема:Контрольна робота
Домашнє завдання: Виконати завдання Контрольної роботи "Відсотки. Середнє арифметичне. Вправи на всі дії з десятковими дробами"

Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 14.05.20 р.




Дата: 14.05.2020 р.
Тема:Звичайні дроби. Розв'язування задач і вправ.
Домашнє завдання: 
Повторіть:
  1.  Що таке звичайний дріб?
  2. Що показує знаменник дробу? чисельник дробу? Чи правильно, що знаменник дробу показує, на скільки частин поділено величину?
  3. Який дріб називають правильним? неправильним? Який з них можна подати у вигляді мішаного числа? Сформулюйте відповідне правило.
  4.  Як мішане число записати у вигляді неправильного дробу?
  5. Як порівняти дроби з однаковими знаменниками?
  6.  Як на координатному промені розміщуються точки з координатами, вираженими дробовими числами?
  7. Як записати частку у вигляді дробу? Чи можливо дріб записати у вигляді частки?
  8.  Як знайти дріб від числа?
  9.  Як знайти число за його дробом?
Відповіді на ці запитання ви можете знайти у наступній презентації:


Виконайте завдання:
1. Запишіть у вигляді дробу числа:
1) вісім одинадцятих; 2) дві тридцятих; 3) сім десятих; 4) тридцять одна сота.
2. Порівняйте числа: 

3. Швидкість пасажирського потяга дорівнює 84 км/год. Швидкість річкового катера становить 3/4 швидкості потяга. Чому дорівнює швидкість катера?
4. Знайдіть: 1) 3/4 від 28; 2) 2/5 від 32; 3) 0,2 від 42.
5.  Знайдіть число, якщо:
1) 2/5 його становлять 34; 2) 4/7 його становлять 30; 3) 0,8 його становлять 6,4.
Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 15.05.20 р.



Дата: 15.05.2020 р.
Тема:Додавання і віднімання звичайних дробів з одинаковими знаменниками. Розв'язування задач і вправ.
Домашнє завдання: 
-                          Великий російський письменник Л. Толстой писав, що людину можна оцінювати дробом, знаменник якого становить те хороше, що вона думає про себе сама, а чисельник – те хороше, щодумають про неї інші.  А як ви вважаєте? Чи правильно це?
-         “Людина є дріб.
Чисельник – це гідність людини.
Знаменник – це оцінка самого себе.
      Збільшити свій чисельник – свою гідність – не підвладно людині. Але кожен може зменшити свій знаменник – свою думку про себе і цим зменшенням наблизитися до ідеалу”
Повторіть:
Виконайте завдання:






















  Задача 1.
       Знайти довжину золотої нитки, якою по периметру оздобили титульну сторінку найменшої в світі книжки. Це мікромініатюрний «Кобзар», створений українським майстром М. Сядристим. Довжина сторінки 21/25 мм, а ширина на  3/25 мм менша.


  Задача 2.
     Сьогодні в світі 5000 мов і діалектів. Мови, що зникли становлять 7/25 від цієї кількості. Скільки мов зникло за час існування людства? Зараз в Україні налічується 29 мов і діалектів. Яку частину вони становлять від існуючих нині мов?

Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 18.05.20 р.



Дата: 18.05.2020 р.
Тема:Геометричні фігури і величини
Домашнє завдання: Повторіть основні поняття, давши відповіді на запитання з презентації. Виконайте вправи № 1, 2, 3 і 4, подані у презентації.


Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 19.05.20 р.



Дата: 20.05.2020 р.
Тема:Трикутник та його види. Периметр трикутника
Домашнє завдання: Повторіть основні поняття, наведені у презентації. Виконайте вправи, подані у презентації.

Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 21.05.20 р.



Дата: 21.05.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ і задач на всі дії з десятковими дробами.
        Любі п'ятикласники, сьогодні ми святкуємо одне із найгарніших патріотичних свят - День української вишиванки. З чим я вас вітаю! 
     Українська вишиванка є окрасою та гордістю нашого народу. І ви, мабуть, не  здогадувались але і у вишиванці є математика, її символи. 
       Математика — це не тільки чітка система законів, теорем і задач, але й унікальний засіб пізнання краси. Математичні закономірності діють однаково ефективно в кристалах і жи­вих організмах, в атомі й у Всесвіті, у витворах мистецтва і наукових відкриттях. Зокрема і у вишивці. Магічним значенням наділяли кожну геометричну форму, графічний знак-символ застосовували як оберіг від злих духів, як втілення космічного порядку і гармонії

Коло
Символ сонця, неба, символ нескінченності, вічності, довершеності, досконалості. Оточені колом предмети з одного боку символізують обмеженість, а з іншого - захист від небезпеки, яка існує в навколишньому світі.

Квадрат
символ упорядкованості, стабільності, визначеності, раціонального інтелекту, Квадрат символізує землю, цілісність, повноту та справедливість. Квадрат асоціює чотири сторони світу; чотири стану доби: ра­нок, день, вечір та ніч; пори року; дитинство, юність, зрілість, старість.

Трикутник
Символ святої Трійці, вогню, прагнення до вдосконалення; міг символізувати воду, дощову хмару, богиню неба.
Трикутник з основою внизу символізує вогонь і потяг до небесних сил. Трикутник з вершиною внизу символізує воду. Два такі трикутники при накладанні один на одного утворюють шестикутну зірку - символ людської душі. Це три стихії — вода, вогонь та повітря. Також мати, батько і дитина. Різно­видом трикутника є тризуб, він символізує мир і творчу працю, спорідненість поколінь.

Ромб
Ромб є улюбленим символом українців, в орнаменті він зустрічається найчастіше. Ромб перекреслений двома лініями - знак плодо­витості та родючості. Іноді зовнішній контур ромба збагачений гострими зубцями, гачкоподібними елементами у вигляді кучерів та ріг, у середину ромба вписують восьмикутну зірку або хрест, який ділить ромб на 4 частини, сим­волізуючи засіяне поле. ще в первіснообщинну епоху символізував матеріальне благополуччя та продовження роду, йому близька символіка квадрата. Як і квадрат, він уособлював земельну ділянку

Лінії
За допомогою прямої горизонтальної лінії майстрині зображали землю, горизонтальними хвилястими лініями описували воду, а верти­кальними хвилястими — дощ.

Домашнє завдання: 
Повторіть :
1.На які дві частини розділяє кома десятковий дріб?

2.Як називаються закони додавання: a+b = b+a; a + (b+c) = (a+b) + c ?

3.Назвіть розряди дробової частини десяткового дробу.

4.Як записати будь-яке натуральне число десятковим дробом?
5.Якими правилами ви користувалися при виконанні  домашнього завдання?
6.Сформулюйте алгоритм додавання та віднімання десяткових дробів.

            Гра «Вірю – не вірю» 
1.     Чи вірите ви, що число 5,07 є  десятковим дробом?
2.     Чи вірите ви, що число 0,9 менше за 1,01?
3.  Чи вірите ви, що сума чисел 3,02 і 6,8 дорівнює десяти?
4.     Чи вірите ви, що десятковий дріб не зміниться якщо справа до нього дописати нулі?
5.     Чи вірите ви, що 12,2000=12,2?
6.  Чи вірите ви, що під час додавання не звертають увагу на кому?

Розв'яжіть завдання:

           Безмежний всесвiт народної душi вiдкриється тим, хто завiтає до Музею українського рушника, де представлено понад 300 рiзнобарвних шедеврiв з усiх куточкiв України! Не музей це, а храм вишивання, рушниками - бо обвiшана старовинна церква — мало не до купола. Колекція рушників у заповіднику нараховує близько 4000 одиниць. В експозиції музею представлено багато рушників з різних регіонів України (Київщини, Полтавщини, Полісся, Черкащини, Чернігівщини). Окрасою музею є: переяславські домоткані рушники ХІХ ст., які займають особливу сторінку в історії українського народного мистецтвa. Представлені також поліські домоткані рушники ХІХ-ХХ ст. з характерним горизонтальним розташуванням візерунка; кролевецькі мануфактурні рушники ХІХ-ХХ ст. із двоголовими орлами, трисвічниками-трикірами, церковками; ткані рушники Переяславської земської майстерні поч. ХХ ст.; вибійчані рушники Переяславщини 30-50-х рр. ХХ ст.; сучасні ткані рушники фабрики художніх виробів міст Переяслава-Хмельницького та Богуслава 50-80-х рр. ХХ ст.


Завдання 1:

Розв’язавши рівняння, з’ясуєте скільки рушників з різних регіонів знаходяться в музеї : 

6,05х-2 3,02х=0,67+3


Завдання 2:
На вишивку однієї борщівської вишиванки потрібно 2 м ниток червоного кольору і 1,5 м ниток чорного кольору. Скільки сорочок можна вишити, якщо купили 8 м ниток червоного кольору та 6 м ниток чорного кольору?

Примітка: Скріни виконаних завдань завантажити в додаток Google Клас для перевірки.
Термін виконання: до 22.05.20 р.



Дата: 22.05.20 р.
Тема: Розв'язування вправ і задач. Самостійна робота.
Домашнє завдання:Виконати тест "
Повторення за рік", перейшовши за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3667768


Термін виконання:до 25.05.20 р.




Дата: 25.05.20 р.
Тема: Підсумкова контрольна робота.
Домашнє завдання:Виконати завдання контрольної роботи


Термін виконання:до 26.04.20 р.



Дата: 27.05.2020 р.
Тема:Розв'язування вправ 
Домашнє завдання: Виконати завдання інтерактивної вправи:


Немає коментарів:

Дописати коментар