“Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення - запорука життєвого успіху”

4 клас


Завдання на період карантину
для учнів 4 класу


Дата
Предмет
Завдання

12.03.
Англ. мова
с. 132-133, впр. 1 — вивчити слова, впр. 2 — прочитати та перекласти.
Природознавство
Опрацювати тему: Річки. Будова річки.
Перегляд відео:





13.03.
Укр.мова
с. 147-149, впр. 290- вивчити таблицю змінювання дієслів теперішнього часу;
впр. 291 — поставити дієслова у всіх особових формах теп.часу;
впр. 292 — виписати з вірша дієслова — синоніми.
Математика
с. 135-136, №832, 833,834, 836;
Повторити табличку множення та ділення.
Літ. читання
Опрацювати твір із “Хрестоматії сучасної української дитячої літератури  для читання в 3, 4 класах”. Галини Ткачук “Нерозмінна монета”.






16.03.
Укр. мова
с. 150, впр. 296 — вивчити таблицю змінювання дієслів майбутнього часу за особами та числами;
впр. 297- виписати дієслова майбутнього і теперішнього часу;
впр. 298 — скласти діалог з другом під час прогулянки у вихідний день.
Математика
с. 136-137, № 841, 844, 845.;
Повторити табличку множення та ділення.
Літ. читання
Прочитати казку українського письменника (на вибір учня).
Музика
Вивчити пісню О.Осадчого “Посміхайтеся”
Природознавство

Перегляд відео:


Підготувати інформацію про Чорне та Азовське море.




17.03.
Літ. читання
Опрацювати уривок казки Г. К. Андерсена “Гидке каченя” с. 143-145; розподілити персонажі на позитивні та негативні.
Математика
с.137-138, № 850, 852, 853. Повторити   множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
Англ.мова



Християнська етика
с. 134-135- прочитати і перекласти текст, вивчити слова. Виконати завдання в робочому зошиті с. 45.


Вчимося розкривати свої таланти





18.03.
Літ. читання
Опрацювати продовження казки Г. К. Андерсена “Гидке каченя”с. 146-147; намалювати малюнок до уривку казки.
Математика
Перегляд відео: 

с. 138-139, № 859 — усно, № 860-863. Повторити правило ділення числа на добуток.
Укр. мова
Перегляд відео:

с. 153-155 — вивчити правила, впр. 300 — поставити виділені дієслова у 1-шу особу множини, впр. 304 — виписати з вірша дієслова теперішнього часу та поставити їх у всіх особових формах однини і множини.
19.03.
Я у Світі
Підготувати проект на тему: “Сім чудес України.” 
Перегляд відео:

Природознавство
Перегляд презентації

Опрацювати тему “Грунти України.”

20.03
Літ. читання
с. 148-150 читати і переказувати; скласти план до казки; с.150 - дати відповіді на запитання. Прослухати казку:



Математика
с. 139, № 868 (усно), №869-871 (письмово)

Укр. мова
с. 156-157 вивчити правила; с.158, впр. 310 (усно), впр.311 - виписати виділені речення,підкреслити в них дієслова- присудки; впр.313 - змінити неозначену форму дієсловами минулого часу, визначити їхні число і рід (в однині).
Переглянути відео:


30.03
Літ. читання
Опрацювати казку Джанні Родарі "Дорога,що нікуди не вела", с.151-152.
Математика
  с. 140,№876 (усно). Письмово виконати: №877,879,881.
Укр. мова
Переглянути відео- урок:
 с. 160,впр. 315 ( усно). Письмово виконати: впр.316- виписати дієслова на -ся; впр.317 - списати,підкреслити дієслова минулого часу, визначити їхнє число,а в однині- і рід.
Обов'язково!!! Кожному учню пройти тестування до 7:00 год 31 березня за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=211741
Природознавство
Переглянути відео:
Опрацювати тему: "Природні зони України".
Музичне мистецтво
Переглянути презентацію:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-sonyachni-italiya-ta-bolgariya-157419.html
Вивчити пісню Н.Май " Люблю вчительку свою".
31.03
Літ. читання
Опрацювати казку Дж. Родарі " Дорога, що нікуди не вела" ( продовження) с. 152-153; дати відповіді на запитання після тексту.
Математика

Виконати письмово: с.141,№ 886,888,891.
Пройти тестування за посиланням:
Пройти тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=312372
Англ. мова












Християнська етика

Підручник с.139; впр 1, слова вивчити. Впр.2 прочитати, перекласти.
Робочий зошит с.48




Подивитися відео. Узагальнення вивченого.







01.04
Літ. читання
с. 154 - дати відповіді на запитання, повторити вивчені казки.
Математика
Переглянути відео за посиланням :
Виконати усно: № 895, 896; письмово: 898, 900, 901.
Укр. мова
Переглянути відео за посиланням: 

с.163, впр. 320, 322-списати вірш і виконати 3 завдання до вправи;
дати усно відповіді на запитання на ст. 164
Виконати тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/dieslovo-115191.html

Трудове навчання
Виготовити жайворонка-мотанку. с. 51.
02.04
Я у світі
Перегляд відео:

Основи здоров’я
Переглянути відео:

Природознавство
Переглянути відео:

Опрацювати тему в підручнику С.144-146.
Образотворче мистецтво
Намалювати малюнок на тему: "Весняна природа"


03.04
Математика
Виконати письмово: с. 144, № 905, 906, 909. Повторити табличку множення та ділення.
Укр. мова
Переглянути обов'язково відео:

с. 165 - вивчити правило, виконати усно впр. 323, письмово впр. 325.
Літ. читання
Прочитати і переказати батькам казку зарубіжного письменника.

06.04.
Літературне читання
Тема: Узагальнення та систематизація знань учнів за розділом "Літературні казки зарубіжних письменників.
Намалювати малюнок до однієї з вивчених казок зарубіжних письменників.
Математика

Тема: Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Розв'язування задач.
Виконати письмово: с.145, № 913,916,919.
Переглянути відео за посиланням: 
Пройти тестування за посиланням: 

Українська мова
Тема: Роль прислівників - синонімів у реченні.
Виконати письмово: с.167, врп. 327 (1), 328.
Переглянути відео за посиланням:
Пройти тестування за посиланням:
Природознавство
Тема: Мішані ліси (Полісся): охорона та заповідні території.
Опрацювати тему в підручнику
 с.146-148.
Переглянути відео за посиланням:

Музика
Тема : "Казкові Норвегія та Фінляндія".
Повторити пісні . Переглянути відео за посиланням:




Дата
Предмет
Теоретичний матеріал
Практичні завдання
Посилання на онлайн-ресурси
07.04.
Математика
Повторення множення та ділення на розрядні числа. Розв’язування задач.
с. 146, №3,5,8

Літературне читання





Християнська етика
Позакласне читання.
Літературні казки зарубіжних письменників. Брати Грімм.





Вчимося мудрості. Подивитися відео про царя Соломона.

Прочитати казку Братів Грімм (на вибір) та намалювати до неї малюнок.

08.04.
Математика
Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
Усно :№ 921;
Письмово: № 923, 926.


Літературне читання
Вступ до теми. Л.Забашна “ Сказав мудрець...”
Життя і творчість Анатолія Костецького. А. Костецький “ Мрія”.
с.156-157, інтонаційно читати, дати відповіді на запитання після вірша.

Українська мова
Роль прислівників-антонімів у мовленні
Повторити, що таке антоніми;
Виконати вправи 329, 331.


Трудове навчання
Виготовлення композиції “Великодній кошик.”
Виготовити аплікацію “Великодній кошик”

09.04.
Природознавство
Природні зони України. Лісостеп.
с. 148-150, переказувати; дати відповіді на запитання.

Я у світі
Україна на карті світу.
Переглянути відео

Основи здоров’я
Самооцінка та поведінка людини
Переглянути відео

Образотворче мистецтво
“Добровірус”
Намалювати малюнок на тему “Добровірус”

10.04.
Літературне читання
А.Костецький “Спішу додому.”
с. 158 — виразно читати, повторити біографію А.Костецького; пройти тест.
Математика
Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
Виконати письмово: №930, 932

Українська мова
Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. Складання усного висловлювання за поданим початком.
с.169 — вивчити правило;
виконати письмово вправи 333, 334.

13.04.
Літературне читання
Найдорожча знахідка . В. Сухомлинський “ Не загубив, а знайшов”.
с.159-160 — читати і переказувати;
дати відповіді на запитання після тексту;
пройти тест
Математика
Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
с.149, усно № 936,
письмово: № 937, 939, 940.

Українська мова
Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками.
с.170, вправа 336, 338;
с.171 — вивчити правило.

Природознавство
Лісостеп: рослинний і тваринний світ, рослини і тварини, занесені до Червоної книги України.
с. 150-152 — переказувати, дати відповіді на запитання.

Музичне мистецтво
“ Грузія, Вірменія, Азейбаржан”
Прослухати та розівчити пісеньку
14.04.
Літературне читання
Позакласне читання.

Прочитати казку В.Сухомлинського (на вибір) та намалювати до неї малюнок.

Математика












Християнська етика
Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв’язування та порівняння задач.












Вчимося бути обачними. Подивитися історію про Самсона.

Усно: № 943;
письмово: № 944, 948.

15.04.
Математика
Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня.Задачі на знаходження числа за двома різницями.
с. 151, усно № 952, письмово: № 953, 954,955.

Літературне читання
Життя та творчість Всеволода Нестайка.
Вірні друзі В. Нестайко “ Шура і Шурко”
с.160-163 — читати та переказувати

Українська мова
Роль прислівників у  художніх та науково- популярних текстах.
Вправа 340 — скласти художній та науково-популярний опис ранньоквітучої рослини (на вибір)


Трудове навчання
Виготовлення крашанок, дряпанок, писанок.
Виготовити писанку, крашанку, дряпанкку.

16.04.
Природознавство
Природні зони України. Степ.
с.154-156 — переказувати; дати відповіді на запитання.

Я у світі
Різноманітність культур та звичаїв народів.
Скласти листа своєму ровеснику про свою країну.

Основи здоров’я
Упевненість та самовпевненість
Переглянути відео

Образотворче мистецтво
Малювання композиції “ Писанка”
Намалювати писанку

17.04.
Літературне читання
Вірні друзі. В Нестайко “ Шура і Шурко” (продовження)
с. 163-166 — читати та переказувати;
 дати відповіді на запитання після тексту.

Математика
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на рух.
с. 152, № 960, 962


Українська мова
Правопис найуживаніших прислівників
Виконати вправу 344.

21.04.
Літературне читання
Вірні друзі. В.Нестайко “ Шура і Шурко”. Складання продовження оповідання.
Вивчити уривок напам’ять.

Математика











Християнська етика
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578*403 Задачі на рух іна знаходження площі.










Вчимося бути ввічливими. Подивитися відео про з'єднання сім'ї Йосипа

с. 153, виконати письмово: № 970,973.


22.04.
Математика
Повторення множення на двоцифрове та трицифрове число. Розв’язування задач.
Розв’язати задачі :
1.
Два самоскиди перевозили цемент. Перший зробив 10 рейсів, другий 7. Перший перевіз на 105 ц цементу більше, ніж другий. Скільки цементу перевіз кожен самоскид, якщо вантажність їх однакова?

2.
Собака погнався за лисицею, яка була від нього на відстані 200м.Через скільки часу собака наздожене лисицю, якщо лисиця за 1 хвилину пробігає  420 м, а собака 460 м.

 3. Склади вираз до задачі й знайди його значення
У   теплиці   виростили    100000   гвоздик. 44650 квітів відправили в одне місто, а 5/6 реш¬ти - в друге місто. Скільки квітів відправили в друге місто?

Літературне читання
Нових друзів наживай, а старих не забувай. М. Чумарна “ Казка про друга”
с. 166-168 — читати та переказувати, дати відповіді на запитання на с.168.

Українська мова
Списування
Списати тект, вставляючи пропущені орфограми.


Трудове навчання
Дизайн оформлення та оздоблення виробів.


23.04.
Природознавство
Степ: рослинний і тваринний світ, рослини і тварини, занесені до Червоної книги України.


Я у світі
Країни, сусіди України.
Віртуальна подорож до країни-сусіда України

Основи здоров’я
Бажання, можливості та обов’язки. Хочу, можу, треба.
Виконати проект: “ Відомі параолімпійці”.

Образотворче мистецтво
Ознайомлення з поняттям малих архітектурних форм.
Виконання композиції “Шпаківня”
Виконати  композицію “Шпаківня”

24.04.
Літературне читання
Нових друзів наживай, а старих не забувай. М. Чумарна “ Казка про друга”9 продовження)
с.168-169 — читати та переказувати.

Математика
Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові числа   без остачі та з остачею.
с.154, усно № 978, письмово: 980, 985


Українська мова
Узагальнення та систематизація знань учнів із розділу “ Прислівник”
с.176, виконати завдання для повторення.

27.04.
Літературне читання
Нових друзів наживай, а старих не забувай. М. Чумарна “ Казка  про друга" (продовження). Переказування казки.
с.169-170- читати і переказувати;
пройти тестування.

За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  jzt319
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/jzt319
Відскануйте QR-код
за допомогою смартфона:
Математика
Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на двоцифрові, якщо частка двоцифрова. Задачі на знаходження середнього арифметичного.
с.155, № 987,991-усно, письмово: №988,992.


Українська мова
Закріплення знань учнів за темою "Прислівник".
Виконати контрольну роботу:

Мовна   тема «Дієслово. Прислівник»
Варіант 1
1. Початковою формою дієслова є: (1 бал)
А) теперішній час;
Б) неозначена форма;
В) число.
2. У реченні прислівники виконують роль: (1 бал)
А) підмета;
Б) присудка;
В) другорядного члена.
3. Вибери групу слів, яку складають тільки прислівники: (1 бал)
А) веселий, ясно, ніжний:
Б) дружно, весело, щиро;
В) сміливий, слово, чудовий.
4. У якому рядку записані дієслова тільки минулого часу? (1 бал)
А) Читає, біжить, сказав;
Б) напише, мріє, перегорнув;
В) чекала, стихло, мандрувала.
5. Добери до прислівників антоніми. (1 бал)
Ліворуч - 
Високо - 
Вчора - 
Ззаду – 
 6. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова:   (1 бал)
Догляд -                                          
Хвороба  -
Стрибок  -  
7. Постав дієслова  в  2 особу однини : (2 бали)                                                       
Косити -                                             
Збирати  -                                                    
Ловити  -          
Читати – 
Писати – 
8.  Закінчи речення, добираючи однорідні прислівники. (2 бали)
Читати вірш необхідно ______________, ____________, _________________. _______________. 
Свою думку треба висловлювати _______________, ________________ , ________________ .
9. Зміни текст так, щоб події відбувалися в минулому часі. (2 бали)
Біля моєї хати цвітуть мальви. Вузенька стежка біжить до криниці.  Там росте калина, шумить молоденька тополя. За хатою цвітуть вишні  і  яблуні.


За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  tqt377
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/tqt377
Відскануйте QR-код
за допомогою смартфона:
Природознавство
 Українські гори: Карпати та Кримські
с.161-164 переказувати



Музичне мистецтво
Тема : " Загадкові Індія , Китай і Японія".
Розівчити "Прогулянка з батьком"  індонезійська народна пісня  
 Пісня:   https://www.youtube.com/watch?v=eMxML1fQYNQ 
28.04.
Літературне читання
Гумористичні твори. В. Нестайко " Із сміхом треба бути обережним...". Г. Малик " Мавпині іменини"
 с. 171-172 - виразно читати;
Пройти тестування.

Код доступу 471577
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або за посиланням:
Математика









Християнська етика
Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрове. Розв'язування рівнянь. Задачі на знаходження середнього арифметичного.








Прагнемо бути мудрими. Подивитися історію про Йону.

с. 157, № 998, 1001,1003;
Пройти тестування.

29.04.
Математика
Письмове ділення багато цифрових чисел на двоцифрові ( загальний випадок).  Задачі на знаходження середнього арифметичного
с.158,№1004 - усно;
Письмово: №1006,1008.

Літературне читання
Із гумором про серйозне. Г. Бойко" Консультант". М. Сингаївський " Сміх для всіх"
с. 172-173, виразно читати; 
Пройти тестування.
Повідомте учням
Код доступу 491304
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
Українська мова
Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання стислого переказу.
Подивитися відеоурок. Під час перегляду виконувати всі завдання. Написати стислий переказ " Правда буває гірша за брехню". 


Трудове навчання
Виготовлення композиції " Запашний гіацинт"
Виготовити аплікацію.

30.04.
Природознавство
Заповідні території та охорона природи Карпатських та Кримських гір.
Опрацювати з підручника с.164-169.

Я у світі
Європейський Союз - співтовариство народів Європи.


Основи здоров’я
Як досягти мети
Виконати міні-проект " Моя мета"

Образотворче мистецтво








Математика
Малювання композиції "Бузок"










Письмове ділення багато цифрових чисел на двоцифдвоцифрові.Обчислення значень виразів з буквою.


Намалювати бузок











с. 160,№ 1016,1023,1025





Дата
Предмет
Теоретичний матеріал
Практичні завдання
Посилання на онлайн-ресурси
04.05
Літературне читання
Позакласне читання. Світ у мені, у світі я. Іванна Волоскевич " Про хлопчика,який не вмів робити нічого корисного"
с. 133-138 читати і переказувати
(підручник Сонячні вітрила)

Математика
Письмове ділення багато цифрових чисел на двоцифрова, якщо частка містить нулі в кінці. Задачі на зведення до одиниці.
с. 161, 
№1030(усно,пояснення,як ділити), письмово: №1031,1032,1034.

Українська мова
Повторення вивченого у 1-4 класах.
Повторення вивченого про текст, основну думку тексту,заголовок.
Виконати письмово: впр.351.

ПрирПриродознавство
Контрольна робота. Природні зони України.
Виконати контрольну роботу.

Музичне мистецтво



05.05.
Літературне читання
Опрацювання творів з " Хрестоматії сучасної української літератури для читання в 3,4 класах
с.88-91 читати і переказувати.

Математика














Українська мова






Християнська етика
Письмове ділення багато цифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нулі в кінці. Задачі з буквеними даними.






Повторення вивченого про звуки мовлення,позначення їх буквами. Звуко-буквений аналіз слів.Усний переказ тексту.





Будемо наполегливими у пізнанні істини

с. 162, №1038 (усно), письмово: №1040,1041.









с. 178, вправа 354.
Пройти тестування.









Подивитися відео про Мойсея
Повідомте учням
Код доступу 744154
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
06.05.
Математика
Письмове ділення з остачею багато цифрових чисел на двоцифрові,якщо частка містить нуль одиниць. Задачі на спільну роботу.
с. 163, №1044 ( усно), письмово №1045,1048,1049.

Літературне читання
Контрольна робота. Робота з літературним твором ( письмово)
Виконати контрольну роботу.







Українська мова
Повторення вивченого про спільнокореневі слова,будову слів. Складання розповіді за поданими словами.
 с. 181, вправа 361;
Пройти тестування.


Повідомте учням
Код доступу 873689
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:


Трудове навчання
Закріплення навичок роботи з різними матеріалами. Робота із сучасними штучними матеріалами. Іграшки зі штучних матеріалів.
Виготовлення іграшки зі штучних матеріалів.

07.05.
Природознавство
Тіла й речовини. Стани речовин. 
с. 171-174 переказувати

Я у світі
Навчальний проект" Подорожуємо країнами Євросоюзу"
Переглянути відео;
Написати міні- проект " Подорож країною Євросоюзу".

Основи здоров’я
Звички і здоров'я. Формування звичок.
Практична робота: виконання проекту з формування корисної звички.

Образотворче мистецтво
Поняття про оформлення  як один із різновидів прикладного мистецтва.
Намалювати фонтан

08.05.
Літературне читання
Контрольна робота.
Навичка читання мовчки.
Виконати контрольну роботу.



Математика
Ділення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Розв'язування задач.
с. 163, №1051 ( усно); письмово: №1057,1058.

Українська мова
Повторення вивченого про частини мови. Розбір речень за частинами мови. 
с. 182, вправа 363;
Пройти тестування.
Повідомте учням
Код доступу 527275
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:


Дата
Предмет
Теоретичний матеріал
Практичні завдання
Посилання на онлайн-ресурси
12.05.
Літературне читання
Розпізнавай та розвивай свої здібності. В. Сухомлинський « Співуча пір'їнка».
с. 174- читати та переказувати;
відповідати на запитання після тексту.

Математика
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв’язування рівнянь. Задачі на спільну роботу.
с.165,виконати письмово: N1060,1061,1064

13.05.
Математика
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення іменованих чисел. Розширені задачі на зведення до одиниці.
с. 166,  
№1068,1069,1071.

Літературне читання
Образи юних художників у віршах поетів. Г. Чубач « Найрідніші голоси», С. Жупани « Намалюю вітер», Л. Костенко « Якщо не зможеш вітер змалювати...»
 с. 175-176, навчитися виразно читати вірші;
Пройти тестування.
Повідомте учням
Код доступу 487816
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:

Українська мова
Повторення вивченого про види речень за метою висловлювання та інтонацією. Однорідні члени речення.
 с. 185,
 вправа 371;
Пройти тестування.
Повідомте учням
Код доступу 284790
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:

Трудове навчання











Музичне мистецтво
 Пап' є- маше. 
" Наливне яблучко"












Музичні подорожі у часі
 Виготовити яблучко за зразком.


14.05.
Природознавство
Контрольна робота
Виконати контрольну роботу

Я у світі
Волонтерство,як добровільна суспільнокорисна діяльність
Переглянути відео

Основи здоров’я
Розвиток творчих здібностей
Переглянути відео

Образотворче мистецтво
Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатопланові й тематичній композиції.
Намалювати малюнок на тему " День вишиванки"

15.05.
Літературне читання
Дива довкола нас. 
О. Єфімов " Тут усе є..." Е. Саталкіна " Кожний знає своє діло".
с. 177-178- переказувати;
Пройти тестування
Повідомте учням
Код доступу 523433
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
Математика
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Дії з іменованими числами. Складання і розв'язування рівнянь.
с. 167,
 №1078,1080

Українська мова
Розвиток зв'язного мовлення.
Написати есе на тему:
 " Чому заєць влітку сірий, а взимку білий?" 5-7 речень


18.05.
Літературне читання
Позакласне читання. Твої ровесники у світі.
Сонячні вітрила
с. 112-115 читати і переказувати.

Математика
Письмове ділення багатоцифрових чисел на трицифрове ( ознайомлення). Задачі на зустрічний рух.
с. 167,  №1086, 1092,1094.

Українська мова
Повторення вивченого про функціональне значення в мовленні різних частин мови
с. 186, вправа 375.

Природознавство
Ознайомлення з формами рельєфу,водоймами, рослинним та тваринним світом рідного краю.
Підготувати розповідь про рослину або тварину рідного краю;
Розповідь записати і скинути на пошту або у вайбер.

Музичне мистецтво
Повернення додому, в Україну.
Розівчити пісню  «Гуде вітер вельми в полі» , вірші В. Забіли, музика М. Глінки .

19.05.
Літературне читання
Як римуються рядки.
В. Рутківський " Як складають вірші".
с. 179-180, читати і переказувати

Математика





















Українська мова
Контрольна робота.





















Повторення вивченого про зв'язок слів у реченні.  Виконання навчальних та контрольних завдань.
Виконати контрольну роботу.





с. 187,вправа 379.
20.05.
Математика
Узагальнення та систематизація знань учнів.
с. 170, №1102,1105,1113.

Літературне читання
Як римуються рядки. В. Рутківськиий " Як складають вірші" 
(продовження)
с. 181-183- переказувати
Українська мова
Контрольна робота. Диктант
Написати диктант з відео


Трудове навчання
Плетіння бісером
Виготовлення котика з бісеру

21.05.
Математика
Натуральний ряд чисел. Будова натурального числа в десятковій системчичислення.
Порівняння чисел.
с. 172, прочитати. Виконати завдання:
1. Записати числа у вигляді суми розрядних доданків: 
1 567 450; 345 007; 234 560
2. Порівняти числа:
34 564 і 45 620;
30 400 і 34 000;
567 234 і 576 234.


Я у світі
Навчальний проект " Українці,яких знає світ"
Виконати проект

Основи здоров’я
 Заохочення однолітків до здорового способу життя
 Переглянути відео

Образотворче мистецтво
Виконання композиції " Україна- моя Батьківщина".
Намалювати малюнок " Україна - моя Батьківщина"

22.05.
Літературне читання
Все починається з малого. М. Сингаївський " Дощ із краплі починається"
с. 184 - вивчити вірш напам'ять

Математика
Величини. Метрична система мір.
с. 172-174-опрацювати матеріал.

Українська мова
Узагальнення знань учнів. Виконання навчальних завдань.
с. 188, вправа 380.

25.05.
Літературне читання



Математика



Українська мова



Природознавство



Музичне мистецтво



26.05.
Літературне читання



Математика



27.05.
Математика



Літературне читання



Українська мова




Трудове навчання



28.05.
Природознавство



Я у світі



Основи здоров’я



Образотворче мистецтво



29.05.
Літературне читання



Математика



Українська мова









Немає коментарів:

Дописати коментар