“Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення - запорука життєвого успіху”

Історія України

                  Понеділок 16 . 03 2020
                        7 клас . Історія України 
Прочитати параграфи 20-21 . Тему і план записати в зошит . Виконати завдання на с. 191-192 в робочому зошиті .Подивитись відеоролики  ---Входження укр. земель до складу Князівства Литовського та Українські землі в складі  Великого Князівства Литовського за посиланнями. https://www.youtube.com/watch?v=j_SHV_VXr84 --------https://www.youtube.com/watch?v=w_SHNpEaIUs  .  .Повторити параграф 9.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                        9 клас. Історія України .
Прочитати параграфи 28-29.33-34-1пункт . Вивчити дати після парграфів  .В робочому зошиті за 16.03 записати тему ---Практичне заняття .Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини та Галичини кінця 19 початку 20 століття і скласти табличку  де має бути ------назва партії --лідери --зміст програм .Повторити параграф 12.Складену табличку відправити на пошту andriykulynich@gmail.com
---------------------------------------------------------------------------------
                  Вівторок 17.03 2020 
                        11  клас. Історія України 
Прочитати параграф 30. Дати відповіді на запитання на с.202.Підготовка до ЗНО .Онлайн проходити Історичні карти - особистості--архітектуру та ЗНО за попередні роки .
---------------------------------------------------------------------------------
                        8 клас . Історія України .
Прочитати параграф  33 .Ознайомитися з документами параграфа та дати відповіді на запитання на с. с. 244-245.Тему і план записати в зошит .Првторити параграф 11.
------------------------------------------------------------
                  Середа 18 . 03 2020.
                        5 клас. Історія .
Прочитати параграф 22 .Тему і план записати в зошит .Виконати завдання параграфа . Нові слова і дати записати в бортовий журнал і вивчити .Дати відповіді на запитання  а на с. 157 перше і друге завдання виконати письмово в робочому зошиті .Повторити параграф 8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                        10 клас . Історія України .
Прочитати параграф 28 . Тему і план записати в зошит . Вивчити дати та відповісти на запатання на с. 178.Повторити параграф 12.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                   Четвер-19.03 2020
                        8 клас . Історія України
Прочитати параграф 35Тему і план записати в зошит .Ознайомитись з документами параграфа та виконати завдання . Вивчити Причини ліквідації Запорізької Січі . Дати відповіді на запи тання на с. 259 та на цій же сторінці виконати домашнє завдання .Повторити параграф 12.
------------------------------------------------------------                        П'ятниця - 20.03 2020.                                            9 клас Історія України  
 Прочитати параграф 30. Тему і план записати в зошит .Ознайомитись з документами параграфа .Дати і події вивчити . ВІДПОВІСТИ НА ЗАПИТАННЯ ПАРАГРАФА ТА НА С. 211. Повторити  параграф 13.                                             ----------------------------------------------------------
                       11 клас. Історія України  
Прочитати параграф 31. Опрацювати документи .Вивчити дати і події  Відповісти на запитання на с. 207 Повторити парграф 15 .  Підготовка до ЗНОза попереднім планом .............                                   ---------------------------------------------------------                                                            Понеділок  30.03.2020

                    7 клас Історія  України
Прочитати  параграф 22 .Тему і план записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник та вивчити . Ознайомитись з документами параграфа . Дати відповіді на запитання на с. 198 - 199.   6,  7,  8 завдання на цих сторінках виконати на контурній карті .Переглянути відеоролик ---------Феодоро . Історія Криму за посиланнням     https://www.youtube.com/watch?v=qnOGX-tAU7E&t=5 Повторити параграф 10.

------------------------------------------------------------
                    9 клас Історія України 
прочитати параграф 34 . Тему і план записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник і вивчити .Ознайомитись з додатковою інформацією параграфа та дати відповіді на запитання . Повторити  параграф 14 .
------------------------------------------------------------
                  10 клас Історія України. 
Прочитати параграф 30 . Тему і план записати в зошит .Дати відповіді на запитання на с. 189 .Скласти табличку в зошиті ---Українські митці Західної України 1920- 1930 рр.за такою схемою -----1-а колонка - номер за порядком -----2-га --------галузь мистецтва ------3-тя ---діяч ----4-та ---внесок у культуру . Виконане завдання кинути на мою пошту andriykulynich@gmail.com . Повторити параграф 13 .    
===================================
                    Вівторок 31.03. 2020

                               11 клас  Історія України

Прочитати параграф 32. Тему і план записати в зошит .Опрацювати документи параграфа .Запам'ятати дати і події на с. 214 та дати відповіді на запитання на цій же сторінці . Повторити параграф 16.Підготовка до ЗНО за попереднім планом .
===================================
                                      8 клас Історія України 

Прочитати параграф 34. Тему і план записати в зошит . Ознайомитись з документами параграфа. Вивчити дати і події параграфа .Дати відповіді на запитання на с. 251. Повторити параграф 13.Переглянути  відеоролик за посиланням ----------
https://www.youtube.com/watch?v=y1vAlKXEknM
-----------------------------------------------------------
                     Середа 01.04.2020
                                  5 клас Історія.
Прочитати параграф 23 .Тему і план записати в зошит . Виконати завдання параграфа . Нові слова та дати виписати в бортовий журнал та вивчити .Ознайомитись з документами параграфа .За матеріалами параграфа скласти кросворд  про видатних українських істориків а також письмово виконати завдання 2-ге та 3-тє на с. 164. Виконані завдання скинути на мою електронну пошту----
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!! підписати свою роботу.

Дати відповіді на запитання на с. 164-165. Повторити параграф 9 .Подивитись відеоролик за посиланням-------https://www.youtube.com/watch?v=s3LtSvyypNQ

Бажаю успіху в навчанні .
--------------------------------------------------------------------------------
                             10 клас. Історія України .

Тема уроку : Практичне заняття .Історія рідного краю в контексті загальноукраїнських подій 1914-1939рр.Скласти проект по даній темі і скинути на мою електронну пошту----
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!! підписати свою роботу.Повторити параграф 14.

================================================

                    Понеділок 06.04.2020 
                                7 клас Історія України
Прочитати  параграф 23 .Тему і план записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник та вивчити . Дати відповіді на запитання параграфа.Переглянути відеоролик за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=yJdaTeRb6Uc.
Повторити параграф 11.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                              9 клас Історія України 
Прочитати параграф 35 . Тему і план записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник і вивчити .Ознайомитись з додатковою інформацією параграфа та дати відповіді на запитання . Повторити  параграф 15 . Переглянути відеоролик 
https://www.youtube.com/watch?v=diwYL3aNCUI

================================================

                 Вівторок 07.04. 2020

                               11 клас  Історія України


Прочитати параграф 31. Тему і план записати в зошит .Опрацювати документи параграфа .Запам'ятати дати і події на с. 207 та дати відповіді на запитання на цій же сторінці . Повторити параграф 17.Підготовка до ЗНО за попереднім планом .
-------------------------------------------------------------


                              8 клас Історія України 

Прочитати параграф 36. Тему і план записати в зошит . Ознайомитись з документами параграфа. Вивчити дати і події параграфа .Дати відповіді на запитання на с. 266. Домашнє завдання на с. 266 виконати та скинути на мою електронну пошту----
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!! та підписати свою роботу. Повторити параграф 14.   Переглянути  відеоролик за посиланням ----------https://www.youtube.com/watch?v=YuGDMbwXcIM

========================================================================

                      Середа 08.04.2020
                                  
                                        5 клас Історія.

В зошиті  записати тему уроку.
Практичне заняття.Дослідження з історії своєї родини , презентація родинного дерева . Скласти родинне дерево і    скинути на мою електронну пошту----
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!! 
---------------------------------------------------------                                     10 клас. Історія України .

Тема  .Урок систематизації по темі . Західноукраїнські землі в міжвоєнний період .
Контрольна робота
з історії України
з теми «Західноукраїнські землі в міжвоєнний період»
учня (учениці) 10 класу
____________________________________
І рівень (0,5 бали)
1.1. В складі якої держави не перебували західноукраїнські землі в міжвоєнний період?
А) Чехо-Словаччина; Б) Румунія; В) Австрія; Г)Польща
1.2. Створення ОУН відбулося?
А)1927р.; Б)1928р.;В)1929р.;Г)1930р.
1.3. Хто з цих діячів був головою УВО?
А)Коновалець;Б)Донцов;В)Бандера;Г)Мельник
1.4. В якому році відбулася акція «пацифікації»?
А) 1927р.;Б)1928р.;В)1929р.;Г)1930р.
1.5. Хто з цих діячів був лідеромУНДО?
А) Д.Левицький; Б) Л.Бачинський; В) М.Ганкевич; Г) Є.Коновалець
1.6. Хто з цих діячів не посідав посаду першого губернатора Підкарпатської Руси?
А)Жаткович; Б) Бескид; В) Грабар; Г) Ганкевич
1.7. Хто з цих діячів не належав до плеяди західноукраїнських композиторів?
А)С.Людкевич; Б)В.Барвінський; В) Ф.Колесса; Г) О.Новаківський
1.8. В якій галузі культури відзначилися О.Ольжич, Є.Маланюк, У.Самчук, Р.Купчинський?
А)Мистецтво; Б) Музика; В)Наука; г)Література
ІІ рівень (1 бал)
Дайте відповідь на питання?
2.1. Що таке «осадництво»?
2.2. Які землі називалися «Польща «А» і Польща «Б»?
2.3. Що таке асиміляція?
ІІІ рівень (2 бали)
3.1. Вкажіть мету, рік створення та основні дії ОУН?
ІV рівень  (3 бали)

4.1. Висловіть свої думки з приводу питання: «Що було більш перспективним для західноукраїнських земель, що входили до складу Польщі та Румунії в міжвоєнний період: співпраця з правлячими режимами чи безкомпромісна боротьба за національне визволення»?



  Виконати та скинути на мою електронну пошту----
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Всім.Повторити параграф 15.
===================================
                     П'ятниця - 10.04. 2020.  





                         9 клас Історія України

Прочитати параграф 31 -1 пункт . Тему  записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник і вивчити .Ознайомитись з додатковою інформацією параграфа та дати відповіді на запитання . Повторити  параграф 16 . Переглянути відеоролики 

https://www.youtube.com/watch?v=sEvpF-gM5vE



https://www.youtube.com/watch?v=B0pyC9WO2Vc


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



                              11 клас  Історія України


Прочитати параграф 34(1-2пункти). Тему і план записати в зошит .Опрацювати документи параграфа .Запам'ятати дати і події на с. 229 та дати відповіді на запитання на цій же сторінці . Повторити параграф 18 . Підготовка до ЗНО за попереднім планом
------------------------------------------------------------
========================================================================
                        Понеділок 13.04.2020 
                             
                                7 клас Історія України

Прочитати  параграф 24 .Тему і план записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник та вивчити .Ознайомитись з документами  . Дати відповіді на запитання параграфа.

 Повторити параграф 12.
--------------------------------------------------------------------------------


                                  9 клас Історія України


Прочитати параграф 31(2-3 пункти) . Тему і план  записати в зошит .
                                              Тема .
Український політичний і національно - культурний рух  у 1907- 1917 роках.

 Нові слова та дати записати в словник і вивчити.Ознайомитись з додатковою інформацією  та документами параграфа та дати відповіді на запитання на с. 218. . Повторити  параграф 17. Переглянути відеоролик--https://www.youtube.com/watch?v=_oSAIs4xSwM


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10 клас. Історія України .

 Прочитати параграф 32-33 (1-3 пункти) . Тему і план записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник і вивчити . Опрацювати документи параграфа .Дати відповіді на 1-3 запитання на с. 200.  Повторити параграф 16 .Переглянути відеоролики ----                          https://www.youtube.com/watch?v=pJaWPUlMQwM    


https://www.youtube.com/watch?v=XCYvV6gzPLg


==================================================================
                              Вівторок 14.04. 2020    

                                     


                              11 клас  Історія України
Контрольна робота(тести) до  теми -  Становлення України як незалежної.
     
Завдання 1-15 мають 4 варіанти відповідей  серед яких лише однин правильний
1.Державна незалежність України була законодавчо закріплена:
А) Декларацією "Про державний суверенітет України" (липень 1990 р.);
 Б) Актом проголошення незалежності України (серпень 1991 р.);
 В) Конституцією України (червень 1996 р.)
Г)Законом «Про державний кордон україни».

2.Коли була прийнята Конституція України?
 А) 28 червня 1996 р.;    Б) 28 липня 1996 р.;     В) 25 серпня 1997р;    Г)24 серпня 1996р.

3.Національна валюта – гривня була запроваджена у:
 А) 1991 р.;     Б) 1992 р.;       В) 1996 р.;         Г)1998р

4. 3 На виборах 1994 року Президентом України обрано…
А) В.Ф.Януковича ;    Б) В.А.Ющенка;    В) Л.Д.Кучму;    Г) В.М.Чорновола.
5.Як називається документ, витяг із якого наведено?
«Україна є республікою. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. …Правовизначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповано державою…».
А) Акт проголошення незалежності України    
Б )Декларація про державний суверенітет України
В) Закон України «Про громадянство України»
Г)Конституція України

6.Якого року в Україні було здійснено перехід на 12-бальну систему оцінювання та12-річне навчання?
А ) 2000 р.;       Б)  2001 р.;       В)  2002 р.;          Г)  2003 р.
7. Хто з діячів змагався за президентське крісло в 2004 р.?
Начало формы
А)Леонід Кучма та Петро Симоненко
Б)Віктор Ющенко та Віктор Янукович 
В)Юлія Тимошенко та Віктор Янукович
Г)Віктор Ющенко та Юлія Тимошенко

8.Відповідно до 10 статті Конституції України ...
Начало формы
А)Державною мовою України визнано українську мову
Б)державний статус закріплено за українською та російською мовами
В)державною мовою України визнано українську мову, а в місцях компактного проживання національних меншин – мову цих меншин
Г)за жодною мовою не закріплено статус державної

9. Яке питання виносилося на Всеукраїнський референдум у квітні 2000 р.?
А)  Прийняття Конституції України;
Б ) обмеження  кількості  депутатів  Верховної  Ради  тА  їхніх  повноважень;
В)  питання довіри чи не довіри Верховній Раді України і Президенту;
Г)  переобрання голови Верховної Ради України.

10.Україна стала членом Ради Європи:
А)  1992 р.;       Б)  1993 р.;        В  1995 р.;        Г  2001 р.
11. Який чинник сприяв становленню економіки незалежної України?
А деформація структури економіки, переважання важкої промисловості
Б неконкурентність більшості промислової продукції на світовому ринку
В висококваліфікована і дешева робоча сила, значний науковий потенціал
Г відсутність завершеного циклу виробництва товарів у більшості галузей

12. У якому році Верховна Рада затвердила синьо-жовтий прапор Державним прапором України?
 А) січень 1990 р.; Б) січень 1991 р.; В) січень 1992 р   Г) грудень 1993
13.Прочитайте факти біографії історичного діяча й укажіть його.«Народився в 1934 р. на Рівненщині. Політик і державний діяч. Закінчив економічний факультет Київського університету. Працював в апараті ЦК КПУ, секретарем, другим секретарем ЦК КПУ. У 1990-1991 р. – Голова Верховної Ради, 1991-1994 рр. – Президент України. Згодом народний депутат кількох скликань».
А)В.Ющенко;     Б)В.Янукович;     В)Л.Кучма;     Г)Л.Кравчук
14.Укажіть прізвище Президента України і Голови Верховної Ради України, які брали участь у підписанні Конституційного договору:
А)  Л. Кравчук та І. Плющ;                    Б)  Л. Кучма та О. Мороз;
В)  В. Ющенко та В. Литвин;                 Г)  В. Янукович та О. Ткаченко.

15. Яке питання виносилося на Всеукраїнський референдум у квітні 2000 р.?
А)  Прийняття Конституції України;
Б ) обмеження  кількості  депутатів  Верховної  Ради  тА  їхніх  повноважень;
В)  питання довіри чи не довіри Верховній Раді України і Президенту;
Г)  переобрання голови Верховної Ради України.

Завдання 16-17 на встановлення відповідностей

16.Начало формы
Установіть відповідність між іменами діячів сучасної України та видами спорту, у яких вони прославилися.
А)Денис Силантьєв                              1) легка атлетика
Б)Сергій Бубка                                      2) плавання
В)Віталій Кличко                                  3) спортивна гімнастика
Г)Лілія Підкопаєва                               4) бокс
                                                                5)шахи
17. Співвіднесіть дати з подіями.
А  1991 р.
1  прийнято закон України «Про загальну середню   освіту»
Б  1992 р.
2  Україна стала членом Ради Європи
В  1995 р.
3  заснування Збройних Сил України
Г  1999 р.
4  створення Української православної церкви Київського патріархату

5  прийняття Конституції України.
У завдання 18-19 необхідно розташувати події в хронологічній послідовності

18.Установіть хронологічну послідовність подій.
А )Затвердження Верховною Радою України державної символіки України: Гімну, Прапора, Герба
Б) Прийняття Декларації про державний суверенітет України
В) Схвалення Конституції України
Г) Перші вибори до Верховної Ради України за часів незалежності

19. Установіть хронологічну послідовність подій.
А)  прийняття закону «Про Збройні сили України»;
Б ) запровадження в обіг власної грошової одиниці;
В)  затвердження державної символіки України;
Г)  прийняття закону «Про громадянство».

У завдання 20-21 необхідно вибрати три правильні  відповіді  із семи запропонованих
20.Назвіть ключові орієнтири зовнішньої політики України протягом 1991 – 2005 рр.:
 1) багатовекторність; 2) спонтанністьі стабільність; 3) збереження позаблокового статусу; 4) зміцнення міжнародного миру й стабільності; 5) прагнення до інтеграції із Західною Європою; 6) набуття повноправного членства в ЄС; 7) приєднання до НАТО для досягнення зовнішньополітичної безпеки
 21.Які політичні сили набрали найбільше голосів на парламентських виборах 26 березня 2006 р.?Начало формы
 1.Блок «Наша Україна»
2.Блок Наталії Вітренко «Народна опозиція»
3.«Блок Юлії Тимошенко»
4.Комуністична партія України
5.«Партія регіонів»
6.Соціалістична партія 

7. «Удар»

  Виконати та скинути на мою електронну пошту----
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Всім.
 Підготовка до ЗНО за попереднім планом
---------------------------------------------------------

                              8 клас Історія України 

Прочитати параграф 37. Тему і план записати в зошит . Ознайомитись з документами параграфа. Вивчити дати і події параграфа .Дати відповіді на запитання на с.274-275.  Повторити параграф 15.  Переглянути  відеоролики за посиланнями ----------https://www.youtube.com/watch?v=6jU-hBkbStg


================================================================

                          Середа 15.04.2020
                                  
                                        5 клас Історія.

Урок узагальнення по темі -------Дослідники історії .





І рівень

1. Літопис «Повість минулих літ» був укладений у

А  1710 році

Б 1720 році

В 1113 році

Г 1933 році

2. Літописом руським називають

А  Літописи  Самовидця, Г.Грабянки. Самійла Величка

Б  «Повість минулих літ» та Київський літопис   

В  «Повість минулих літ» та Галицько – Волинський літопис

Г  «Повість минулих літ», Галицько – Волинський  та Київський літописи

3.М.Грушевський написав відому історичну працю

А «Історія козаччини» 

Б  «Історія Русів» 

В «Історія України Руси» 

Г  «Історія запорозьких козаків»

ІІ рівень

4 - 5.Поясніть поняття: «історична особа», «історичне дослідження»

6.Наведіть приклади історичних фактів.

ІІІ рівень

7.Наведіть приклади художніх творів про минуле України.

8 -9. Назвіть історичні факти з біографії Нестора Літописця.

ІУ рівень

10 – 12. Уявіть себе істориком – дослідником. Проаналізуйте текст про історичну особу на основі запитань інструкції «Як вивчити діяльність історичної особи».

1.Про кого йдеться?

2.Коли і в якій країні жила історична особа?

3.Які його риси характеру та погляди відомі?

4.З чим повязана основна діяльність цієї  історичної особи? До яких історичних подій вона причетна?

5.Які вчинки і дії цієї особи відомі?

6.Яким є ваше ставлення до цієї історичної особи?

Пилип Орлик

Орлик Пилип Степанович- гетьман Війська Запорозького та Правобережної України (1710 – 1714), гетьман України в еміграції (1714 – 1742).

     Народився у шляхетській родині чесько-білорусько – литовського походження.

     Навчався в єзуїтській Віленській академії, потім закінчив Києво – Могилянський колегіум. Був високоосвіченою людиною, володів дев’ятьма мовами.

     Після навчання працював писарем, а згодом – керував справами Генеральної військової канцелярії. В уряді гетьмана Івана Мазепи став писарем. Підтримував Івана Мазепу в намаганні створити союз із Польщі та Швеції для здобуття незалежності України від влади російського царя Петра І.

     В 1710 році козацька рада схвалила написану особисто Пилипом Орликом  «Конституцію прав і свобод Запорозького Війська». Варто зазначити, що насправді під словом «Військо» малась на увазі Україна. На той час це був єдиний документ такого рівня, так як жодна держава Європи на той час не мала таких документів.

     Під час свого проживання за кордоном, він мав чимало зустрічей із багатьма європейськими правителями, метою яких було укладення договорів задля відновлення самостійної української держави. Так він шукав підтримки у правителів Австрії, Англії, Італії, Пруссії, Голандії, Данії, Польщі, Франції. Проте всі зусилля виявилися марними. Помер Пилип Орлик у місті Ясси (нині місто в Румунії).





  Виконати та скинути на мою електронну пошту----

andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 



10 клас. Історія України .

 Прочитати параграф 32-33( 4-7 пункти) . Тему і план записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник і вивчити . Опрацювати документи параграфа .Дати відповіді на  запитання на с. 200 - 201. Повторити параграф 17.          Переглянути відеоролики -



                 Вівторок 21.04. 2020

                               11 клас  Історія України


Прочитати параграф 34. Тему і план записати в зошит .Опрацювати документи параграфа .Запам'ятати дати і події на с. 229 та дати відповіді на запитання на цій же сторінці . Повторити параграф 19.Підготовка до ЗНО за попереднім планом .
==================================

   8 клас Історія України 
Тема.
Наш край у другій половині 17- третій чверті 18 ст .
План .
1.Край в роки Національно - визаольної війни 1648- 1657 роках.
      2.Руїна .
      3.Опришківський і гайдамацький рухи .
       4. Становище культури. Релігійне життя .

                                                Тези .
1. ---Перші перемоги Хмельницького 
------Облога Збаража
------Зборівська битва та мир
------Перебування Хмельницького на Тернопіллі в 1651 та 1653 роках
------Листопад 1655 р. - перемога козаків над татарами біля с. Озерна Зборівського району 
------1656 рік- у краї запанувала Річ Посполита.

2.18 жовтня 1672 р.- Бучацький мир між Річчю Посполитою та Туреччиною за яким Поділля ставало османським володінням .Південна частина краю до 1683 р. знаходилась під турецьким пануваннням 
--Легенда про оборону Почаєва
 --Легенда про оборону Теребовлі

3.-----травень 1744-перебування на борщівщині Олекси Довбуша з побратимами 

---1734 - гайдамацький загін отамана Верлана захопив Збараж 
---Участь краян у Коліївщині1768 року --Москаленка та Руденка з-під Борщова.

4.--Вплив уніатської церкви-- 1710р.- тернопільська парафія стає уніатською
----Будівництво костелів 
---1749-1779рр.----у стилі пізнього бароко зведено тернопільський Домініканський костьол----тепер Кафедральний Собор Непорочного Зачаття Богородиці УГКЦ 

Тему , план і тези записати в зошит . Повторити параграф 16 .

===============================================

                        Середа 22.04.2020
                                  
                                        5 клас Історія.
                                
Прочитати параграф 25 .Тему і план записати в зошит . Виконати завдання параграфа . Нові слова та дати виписати в бортовий журнал та вивчити .Ознайомитись з документами параграфа . Дати відповіді на запитання на с.178-179.Повторити параграф 12.Переглянути відеоролик ------


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10 клас. Історія України .



 Прочитати параграф 34-35( 1-3 пункти) . Тему і план записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник і вивчити . Опрацювати документи параграфа .Дати відповіді на
1-5  запитання на с. 211.   Повторити параграф 18.          Переглянути відеоролики -
                      Четвер-23.04. 2020

                        8 клас . Історія України

Прочитати параграфи 38-39. Тему і план записати в зошит . Ознайомитись з документами параграфів. Вивчити дати і події параграфів .Дати відповіді на запитання на с.283.  Повторити параграф 17.  Переглянути  відеоролики за посиланнями --------




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                      П'ятниця - 24.04. 2020. 
                                                                    
                          9 клас Історія України 

 Урок узагальнення по темі - Україна на початку 20 ст. перед викликами модернізації . 
                                                                                                                                            


Система оцінювання:
Завдання 1-10 на встановлення одного варіанту правильної відповіді (0,5 бала за 1 завдання, максимум за виконання всіх завдань – 5 балів).
Завдання 11 на встановлення трьох варіантів правильної відповіді із семи запропонованих (0,5 бала за встановлення однієї відповіді, максимум за встановлення трьох правильних відповідей – 1,5 бала).
Завдання 12 на встановлення правильної послідовності подій, явищ, процесів тощо (0,5 бала за правильне визначення першої або останньої події, явища чи процесу, 1 бал надається на правильне встановлення першої і останньої події, явища чи процесу, максимум 3 бала надається за встановлення вірної послідовності).
Завдання 13-14 на встановлення відповідності (0,5 бала надається за встановлення однієї правильної відповідності, максимум 2 бала за правильне встановлення всіх чотирьох пунктів відповідності).
І варіант
1. Під час проведення Столипінської аграрної реформи уряд Російської імперії:
А. насильно відчужував землі у поміщиків.
Б. відроджував общинне землеволодіння.
В. заохочував зростання хуторів і відрубів. 
Г. запроваджував зрівняльне землекористування.
2. Г.Вакуленчук та Л.Матюшенко – були:
А. лідерами «Спілки». 
Б. керівниками повстання в селі Великі Сорочинці Полтавської губернії.
В. керівниками повстання на броненосці «Потьомкін».
Г. керівниками повстання на крейсері «Очаків».
3. З перелічених вимог визначте ту, яка була актуальною для представників пролетаріату напередодні революції 1905-1907 рр.:
А. перерозподіл землі.            
Б. можливість участі у формуванні державної політики.
В. стабільність і недоторканність власності й прибутків.        
Г. установлення мінімальних розмірів заробітної платні, пенсій.
4. Які зміни в суспільному житті Наддніпрянської України відбулися після оприлюднення цитованого документа?  «Від заворушень, що виникли, може з’явитися загроза цілісності та єдності держави загальноросійської… До обов’язків уряду Ми віднесли виконання непохитної Нашої волі: 1) дарувати населенню непорушні основи громадянської свободи совісті, слова, зібрань і союзів …».   
А. створення губернських зборів і земських управ.     
Б. утворення Української автокефальної церкви.        
В. поява перших україномовних періодичних видань.
Г. відкриття в університетах кафедр історії України.
5. Який чинник негативно впливав на формування української нації?
А. модернізація промисловості і сільського господарства.
Б. формування ринкових відносин.
В. розвиток міст.
Г. імперська переселенська політика.
6. Яку роль відігравала Українська греко-католицька церква в житті західних українців на початку ХХ століття? 
А. УГКЦ залишилась осторонь національно-визвольних змагань.        
Б. стала об’єднавчою силою, пробуджувала національну свідомість українців.       
В. була опорою імперської влади, стримувала національно-визвольний рух українців.   
Г. посідала помірковану позиції, уникаючи втручання в політичні справи.
7. Що стало причиною активізації діяльності москвофілів на початку ХХ ст.?  
А. підтримка з боку намісника Галичини.                       
Б. досягнення порозуміння з українськими партіями.         
В. відмова від звеличення ролі Росії.                               
Г. заклики до збройної боротьби проти австро-угорського панування.
8. Яка галузь була однією з провідних у структурі  промисловості на західноукраїнських теренах на початку XX ст.?
А. вугільна.                                   Б. нафтодобувна.                   
В. текстильна.                              Г. металургійна.
9. Якою була мета діяльності українських політичних партій Галичини на початку ХХ ст.?    
А. підготовка до соціалістичної революції.             
Б. боротьба за впровадження української мови у початкових і середніх навчальних закладах.     
В. боротьба проти  масової трудової еміграції українців.    
Г. боротьба за загальне виборче право.
10. «Одним із ключових питань для галицьких українців наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. була боротьба за український університет». Що було одним із наслідків цієї боротьби?
А. поява українського представництва в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні.
Б. створення українських національно-культурних і військово-спортивних організацій.
В. загострення відносин між польськими і українськими студентами.
Г. реформування виборчої системи в Австро-Угорщині.
11.  Визначте ті завдання, які були притаманні для революції 1905 - 1907 рр. (три правильні відповіді).
А. ліквідація кріпацтва.
Б. захист приватної власності і ініціативи.
В. ліквідація самодержавства та встановлення конституційно-демократичного ладу.
Г. укріплення самодержавства.
Д. забезпечення умов національно-культурного розвитку народам імперії.
Е. розв’язання аграрного питання.
Є. централізація Російської імперії.
12. Установіть послідовність подій.
А. створення Української народної партії.
Б. повстання на крейсері «Очаків» в Севастополі.
В. обрання і діяльність ІІ Державної Думи.
Г. створення організації «Січ».
13. Установіть відповідність між термінами і поняттями та їх визначеннями.
А. страйк.
Б. «відруб».
В. монополія.
Г. діаспора.
1. підприємство, що контролює більшу частину ринку певного товару.
2. тимчасове припинення роботи з метою домогтися виконання певних вимог.
3. політика, спрямована на обмеження політичних та громадських прав євреїв.
4. українці, що проживають за межами Батьківщини.
5. земельна ділянка, що виділялася селянинові на правах особистої власності.
14. Установіть відповідність між історичними діячами і особливостями їх діяльності.
1. Андрей Шептицький.
2. Мирослав Січинський.
3. Іван Боберський.
4. Кирило Трильовський.
5. Юлій Фірцак.
А. один із засновників Української радикальної партії і першого спортивно- пожежного товариства «Січ», за що отримав назву «січовий батько».
Б. педагог, ініціатор розвитку національної фізичної культури («батько українського спорту»), організатор сокільсько-січового руху, автор підручників з фізичного виховання молоді.
В. єпископ Мукачівської греко-католицької єпархії, ініціатор відновлення діяльності «Общества Св. Василия Великого», проведення реформ «Верховинська господарська акція» і створення учительської семінарії для дівчат в Ужгороді.
Г. предстоятель Української греко-католицької церкви, заснував Український Національний Музей, в якому було зібрано одну з найбільших у Європі збірок іконопису.
ІІ варіант
1. Демонстрації робітників та студентів у Києві 25-26 лютого 1914 р. були протестом проти:
А. реформ Петра Столипіна. 
Б. застосування смертної кари до політичних противників режиму.
В. спровокованої антисемітами судової «справи Бейліса».   
Г. заборони святкування роковин Т.Шевченка.
2. Вкажіть назву першої щоденної громадсько-політичної газети українською мовою в підросійській Україні (заснована Є. Чикаленком, В. Симиренком):
А. «Громадська думка» (з 1906 р. «Рада»).      
Б. «Зоря Галицька».      
В. «Гасло».      
Г. «Іскра».
3. У результаті Столипінської земельної реформи початку ХХ ст. вийшла з общини та закріпила в особисту приватну власність земельні наділи більшість селянських господарств:
А. Лівобережної України.   
Б. Правобережної України.     
В. Слобідської України.       
Г. Південної України.
4. Концентрація промислового виробництва в металургійній, вугільній і залізорудній галузях Наддніпрянської України на початку ХХ ст. сприяла: 
А. завершенню промислового перевороту.                 
Б. створенню монополістичних об’єднань.    
В. формуванню ринку вільнонайманої праці.            
Г. подоланню залежності від іноземного капіталу.
5. З перелічених вимог визначте ту, яка була актуальною для представників селянства напередодні революції 1905-1907 рр.: 
А. установлення мінімальних розмірів заробітної платні, пенсій. 
Б. можливість участі у формуванні державної політики.  
В. скасування викупних платежів.                                                     
Г. установлення 8-годинного робочого дня.
6. Яка характерна риса економіки західноукраїнських земель на початку ХХ ст.?
А. домінування в економіці краю іноземного капіталу.
Б. успішна конкуренція українських виробників з австрійськими.
В. дотримання австрійською владою загальноєвропейського робітничого законодавства.
Г. швидкий розвиток важкої промисловості і машинобудування.
7. Чим завершилася боротьба західноукраїнських партій за реформування виборчої системи Австро-Угорщини?
А. скасуванням виборчих прав українського населення Галичини.    
Б. виділенням місць для депутатів від Галичини у Віденському парламенті. 
В. запровадженням загального виборчого права для чоловіків.
Г. ліквідацією Галицького сейму як представницького органу влади.
8. Які гімнастично-спортивні організації були створені в Західній Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.?
А. «Народна рада», «Руська бесіда», «Пласт».           
Б. «Сокіл», «Січ», «Пласт».
В. «Беркут», «Кобра», «Сокіл».                                  
Г. «Січ», «Просвіта», «Руська рада».
9. Який наслідок дискримінації українців за національною ознакою на західноукраїнських теренах на початку ХХ ст.?      
А. українці почали сподіватися на зовнішню допомогу в вирішення своїх національних прав.
Б. українське суспільство сильно поляризується за фінансово-майновою ознакою, в результаті чого боротьба за національні права відходить на другий план.     
В. серед українців посилюються маргінальні і нігілістські тенденції, які фактично призводять до занепаду національної боротьби.   
Г. українське населення ще більше згуртовується навколо єдиної національної ідеї.
10. Що спричинило до замаху українського студента М.Січинського на польського намісника Галичини А.Потоцького?      
А. репресивна податкова система, що прирікала українців на масове зубожіння. 
Б. терористичні дії органів влади проти українських селян з метою виявлення центрів національного руху.
В. гуманітарна політика влади, яка заборонила публічне використання української мови.
Г. політичні репресії і фальсифікації в ході виборів до Галицького сойму.
11. Які особливості соціально-економічного розвитку українських теренів у складі Австро-Угорщини на початку ХХ ст.? (три правильні відповіді)
А. монополізація виробництва.     
Б. засилля іноземного капіталу.       
В. вплив української буржуазії.
Г. домінування важкої промисловості.     
Д. експорт готової продукції до Австрії.
Е. розвиток зернового господарства.       
Є. конкуренція з боку австрійських виробників.
12. Установіть послідовність подій.
А. впровадження загального виборчого права в Австро-Угорській імперії.
Б. створення організації «Пласт».
В. проголошення маніфесту царя Миколи ІІ про надання громадянських прав.
Г. проведення першого публічного політичного віче у Східній Галичині.
13. Установіть відповідність між різними організаціями та об’єднаннями і напрямками соціально-економічного та суспільно-політичного розвитку західноукраїнських теренів на початку ХХ ст.
А. спілка «Селянська каса».
Б. товариство «Сокіл».
В. синдикат «Мундус».
Г. Русько-український клуб.
1. активізація трудової еміграції українців.
2. участь українців у парламентській діяльності.
3. розвиток кооперативного руху.
4. утворення монополістичних об’єднань.
5. становлення і розвиток спортивно-фізкультурних організацій.
14. Установіть відповідність між історичними діячами та особливостями їх життя і діяльності.
А. Микола Міхновський.
Б. Михайло Русов.
В. Ілля Шраг.
Г. Микола Левитський.
Д. Євген Чикаленко.
1. громадський діяч, учасник кількох міжнародних конгресів з кооперації, ініціатор створення артілей, за що названий «артільним батьком».
2. політичний і громадський діяч, автор програми РУП, відомої під назвою «Самостійна Україна», засновник самостійницької Української народної партії, один з основних ідеологів українського націоналізму.
3. громадський і політичний діяч, обраний депутатом до І Державної думи від Чернігівщини, де очолював Українську парламентську громаду, заступник голови Товариства українських поступовців.
4. громадський діяч і меценат, видавець єдиних українських щоденних газет в Наддніпрянщині — «Громадська Думка»  і «Рада», один з ініціаторів створення Товариства українських поступовців.


  Виконати та скинути на мою електронну пошту----
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



====================================================================================== 
  11 клас  Історія України


Прочитати параграф 35. Тему і план записати в зошит .Опрацювати документи параграфа .Запам'ятати дати і події на с. 237 та дати відповіді на запитання на цій же сторінці . Повторити параграф 20.Підготовка до ЗНО за попереднім планом .

===================================
                     Понеділок  27.04.2020

                    7 клас Історія  України

Прочитати  параграф 25 .Тему і план записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник та вивчити . Ознайомитись з документами параграфа . Дати відповіді на запитання параграфа              Переглянути відеоролик  ---------

Повторити параграф 13.
---------------------------------------------------------------------------------
                                  9 клас Історія України

Прочитати параграф 37 . Тему і план  записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник і вивчити .Ознайомитись з додатковою інформацією параграфа та дати відповіді на запитання на с. 255 . Повторити  параграф 18 . Переглянути відеоролик-----


--------------------------------------------------------------------------------
10 клас. Історія України .



 Прочитати параграф 34-35( 4 пункт) . Тему  записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник і вивчити . Опрацювати документи параграфа .Дати відповіді на
  запитання на с. 211 - 212. Повторити параграф 18.      Переглянути відеоролики -




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                 Вівторок 28.04. 2020          





                               11 клас  Історія України                       

Прочитати параграф 34(3 пункт). Тему  записати в зошит .Опрацювати документи параграфа .Запам'ятати дати і події на с. 229 та дати відповіді на запитання на цій же сторінці . Повторити параграф 21.Підготовка до ЗНО за попереднім планом .
------------------------------------------------------------
                                8 клас . Історія України



Прочитати параграф 40. Тему і план записати в зошит . Ознайомитись з документами параграфа. Вивчити дати і події . Дати відповіді на запитання на с.292.  Повторити параграф 18.  Переглянути  відеоролики за посиланнями --------

--------------------------------------------------------------------------------
                          Середа 29.04.2020
                                  
                                           5 клас Історія.
                                
Прочитати параграф 26 .Тему і план записати в зошит . Виконати завдання параграфа . Нові слова та дати виписати в бортовий журнал та вивчити .Ознайомитись з документами параграфа . Дати відповіді на запитання на с.185-186.Повторити параграф 13.Переглянути відеоролик ------

--------------------------------------------------------------------------------
10 клас. Історія України .



 Прочитати параграф 36 . Тему  записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник і вивчити . Опрацювати документи параграфа .Дати відповіді на
  запитання на с. 222 - 223. Повторити параграф 19.        Переглянути відеоролики -
https://www.youtube.com/watch?v=u-ISx-IHook

https://www.youtube.com/watch?v=eqVNUF-Pg9s

================================================

                     Понеділок  04.05.2020 



                     7 клас Історія  України
Практичне заняття.Історичний портрет К. Острозького .



             Скласти та скинути на мою електронну пошту----
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------------------------




                                   9 клас Історія України

Прочитати параграф 38 . Тему і план  записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник і вивчити .Ознайомитись з додатковою інформацією параграфа та дати відповіді на запитання на с. 263 . В робочому зошиті заповнити  таблицю на с. 263 та          скинути на мою електронну пошту----
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                     Повторити  параграф 19 . Переглянути відеоролики--






=======================================
     Вівторок 05.05. 2020  

11 клас
Прочитати параграф 36. Тему і план записати в зошит. Опрацювати документи параграфа .Запам'ятати дати і події на с. 243. та дати відповіді на запитання на цій же сторінці . Повторити параграф 22.Підготовка до ЗНО за попереднім планом .
----------------------------------------------------------
        


                                     8 клас . Історія України





Прочитати параграф 41. Тему і план записати в зошит . Ознайомитись з документами параграфа. Вивчити дати і події . Дати відповіді на запитання на с.303.  Повторити параграф 19.  Переглянути  відеоролик за посиланням ---

https://www.youtube.com/watch?v=fHOoOQgJBWc

=======================================

    Середа 06.05.2020
                                  
                                           5 клас Історія.
                                
Прочитати параграф 27 .Тему і план записати в зошит . Виконати завдання параграфа . Нові слова та дати виписати в бортовий журнал та вивчити .Ознайомитись з документами параграфа . Дати відповіді на запитання на с.193.Повторити параграф 14.Переглянути відеоролик ------

--------------------------------------------------------------------------------
10 клас. Історія України .


 Прочитати параграф 37 . Тему і план записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник і вивчити . Опрацювати документи параграфа .Дати відповіді на
  запитання на с. 231. Повторити параграф 20.        Переглянути відеоролик-------
https://www.youtube.com/watch?v=bP5jMSaf_Vg

================================================
                   Четвер-07.05. 2020


                        8 клас . Історія України
Практичне заняття. Уявна мандрівка до історико-культурних пам'яток України .https://www.youtube.com/watch?v=maVgo5dZQZg

Переглянути  відеоролик .Повторити параграф 20.
===============================================
П'ятниця - 08.05. 2020. 


                                   9 клас Історія України

Прочитати параграф 39 . Тему і план  записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник і вивчити .Ознайомитись з додатковою інформацією параграфа та дати відповіді на запитання на с. 272 . В робочому зошиті продовжити  таблицю на с. 263 матеріалом з 39 параграфа та          скинути на мою електронну пошту----
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                     Повторити  параграф 20 . Переглянути відеоролики--


11 клас
Прочитати параграф 38. Тему  записати в зошит. Опрацювати документи параграфа та виконати завдання .Дати відповіді на запитання на  с. 253 . Повторити параграф 23.Підготовка до ЗНО за попереднім планом .
==================================
  Вівторок 12.05. 2020  

11 клас
Прочитати параграф 37. Тему  записати в зошит. Опрацювати документи параграфа та виконати завдання .Дати відповіді на запитання на  с. 250 . Повторити параграф 24.Підготовка до ЗНО за  планом .
------------------------------------------------------------


                                    8 клас . Історія України


Прочитати параграф 42. Тему і план записати в зошит . Ознайомитись з документами параграфа. Вивчити дати і події . Дати відповіді на запитання на с.312.  Повторити параграф 21.  Переглянути  відеоролик за посиланням ---
https://www.youtube.com/watch?v=kp9l2ce4Ih4

==============================================================================================================
  Середа 13.05.2020
                                  
                      5 клас Історія.                       
                                
Прочитати параграф 28(1-2 пункти) .Тему і план записати в зошит . Виконати завдання параграфа . Нові слова та дати виписати в бортовий журнал та вивчити .Ознайомитись з документами параграфа . Дати відповіді на запитання на с.201 (1-3 запитання).Повторити параграф 15.Переглянути відеоролики ------







----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10 клас. Історія України .


 Прочитати параграф 38 . Тему і план записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник і вивчити . Опрацювати документи параграфа .Дати відповіді на
  запитання на с. 242. Повторити параграф 21.        Переглянути відеоролик---

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Понеділок 18.05.2020


                                   9 клас Історія України

Практичне заняття . Традиції та побут української сім'ї . Прочитати параграф 40 .Дати відповіді на запитання параграфа та скинути на мою пошту.
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
------------------------------------------------------------
 7 клас Історія  України

Практичне заняття .

Тема . Наш край у другій половині 14 - 15 ст.
План.
1. Загарбання земель краю іноземними державами .
2.Заснування міста Тернопіль .
3. Стан культури .
4.Вторгнення татар.

                                       -- Короткі тези.-----
1.1434рік- Польща оволоділа Західним Поділлям і створює Подільське та Руське воєводства 
-Роздача земель магнатам--Острозьким- Збаразьким - Бучацьким - Потоцьким -Тарнавським та іншим
-Багато магнатів було окатолечиними крім Острозьких
-Міста стають центрами торгівлі та ремесла 
-Оскільки дві третини міст були приватними то вони ведуть боротьбу за магдебурське право ( Теребовля-1389    Тернопіль- 1548.
- На селі- закріпачення селян - прготести
-1490-1492-участь жителів Заліщик і навколишніх сіл у повстанні  під проводом Мухи .


2. 1540-перша згадка про Тернопіль
- Різні версії назви міста
-Замок почав будуватися на лівому березі р. Серет з підземним ходом на правий берег 
-1548 рік - завершено будівництво замку 
- До Тернополя можна було попасти тільки через Кам'янецьку на сході та Львівську брами на заході 
- Під містом було прорито багато підземних ходів через які до сьогодні в ценрі  трапляються провалля 
-Першими жителями нового Тернополя стали українці - русини православної віри з навколишніх сіл 

3. - В умовах ополячення захисником усього українського виступила українська церква яка була одночасно центром поширення освіти в краї
-1527 -вперше згадується Почаївський монастир 

4. 1474- перший великий набіг татар на Збараж 
-1544- аідбиття нападу татар на Тернопіль
- Через тернопільщину проходили сумнозвісні Кучманський, Чорний ,Волинський  шляхи якими проходили татарські набіги 
-До сьгодні на тернопільщині зберігається до 34 руїн фортець і замків 14- 18 ст.

Тези записати в зошит та скинути на пошту 
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
------------------------------------------------------------
 Вівторок 19.05. 2020  

11 клас

Прочитати параграф 38. Тему  записати в зошит. Опрацювати документи параграфа та виконати завдання .Повторити параграф 25.Підготовка до ЗНО  .
------------------------------------------------------------


                                             8 клас . 

                                       Історія України 

Тема . Особливості суспільного життя України в 16-18 ст.
Скласти узагальнюючий проект по вивченому матеріалі   та 

скинути на пошту 
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!
-----------------------------------------------------------
 Середа 20.05.2020
                                  
                      5 клас Історія.                       
                                
Практичне заняття .Родинні традиції та свята.
Створити презентацію  та 
скинути на пошту 
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!
-----------------------------------------------------------
10 клас. Історія України .


 Прочитати параграф 39(1-5пункти)  . Тему і план записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник і вивчити . Опрацювати документи параграфа .Дати відповіді на
  запитання на с. 254. Повторити параграф 22.        Переглянути відеоролик---
https://www.youtube.com/watch?v=GcPcqYtmaeU


==============================================
                       Четвер-21.05. 2020


                        8 клас . Історія України

Практичне заняття. Місце тогочасної України в загальноєвропейських  політичних , господарських  культурних процесах  .  

                    Створити презентацію  та 
скинути на пошту 
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!   

===============================================
                      П'ятниця - 22.05. 2020.


                                         9 клас Історія України

                                           Практичне заняття .

Тема . Наш край на початку 20 ст .
План .
1. Політичне та економічне становище .
2. масова еміграція .
 3.Робітничий та селянський рух .
4. Піднесення українського національного руху .

1.Зростання національної свідомості українців завдяки творам Шевченка , діяльності партій та громадських організацій.
-Загострення польсько - українських відносин . 1908 р. - уроджениць с. Чернихівці  Збаразького району вбиває графа Потоцького за антиукраїнську політику.Суд присудив 20 років тюрми .
- Важка економічна ситуація- зростання цін -безробіття .

2. Масова еміграція до США, Бразилії ,Аргентини ,Австралії і Канади.
- Перша група із 200 селян - українців покиніла залізничний вокзал у Тернополі 27 листопада 1895 року.
- Лише невелика частина емігрантів повернулася і за важко зароблені гроші купували тут землю .

3.Найпоширенішими видами протесту були віча та страйки .
-Роль РПЦ у підтримані самодержавства .
 -Зменшити напругу покликана була Столипінська аграрна реформа .
-1907 рік - у Вишнівецькій волості -548 хуторів .

4. Національний рух на землях Тернопілля очолювали греко- католицька церква , українські організації та партії .
- 1904 рік -створено тернопільський" Сокіл" . 1910 рік- всеукраїнський зліт соколів у Тернополі .
Паралельно з" Соколом" створюються "Пласт" та" Січ"
-1890 рік - створено тернопільське Міщанське братсво .
-1913 рік- відкрито"Регіональний Подільський Музей"
-Всесвітньо відомою оперною співачкою стала Соломія Крушельницька родом із с. Біла

Тези записати в зошит та скинути на пошту 
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
===================================
                    Понеділок  25.05.2020 


                     7 клас Історія  України

Підсумкове узагальнення теми:
«Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство»

І рівень
1.  Союз — це:
А  кіш; Б  унія;  В  імперія; Г  плем’я.

2.  Позначте рік підписання Кревської унії:
А  1385 р.; Б  1380 р.; В  1446 р.; Г  1569 р.

3.Позначте назву міста, якому вперше було надано магдебурзьке право:
А  Острог; Б  Київ; В  Львів; Г  Сянок.

4. Юрій Дрогобич (Котермак) уславився:
А організацією звитяжних воєнних походів князів;
Б започаткуванням жанру полемічної літератури;
В ініціюванням укладення Люблінської унії;
Г науковою діяльністю в європейських університетах.

5. До складу якої країни наприкінці XV ст. входило Закарпаття:
А  Королівства Угорщини; Б  Великого князівства Литовського;
В  Королівства Польщі;      Г  Османської імперії.

6. Фільварок — це форма господарювання:
А шляхти;      Б селян;     В міщан; Г козаків;

ІІ рівень
7. Про які події йдеться в грамоті великого князя Олександра 1497 р.:
“Бажаючи покращити стан нашого міста Луцька, щоб його мешканці, відповідно до свого становища, могли робити більше для його устрою, замість руського або волинського, або якогось іншого права, яке вони мали раніше, надаємо їм на вічні часи право тевтонське... , у місті відновлюємо посаду війта ... . Йому (війту) у кримінальних справах та справах, які стосуються небезпеки для життя, даємо і дозволяємо повну свободу дій ... . Хочемо, отже, щоб усі мешканці міста разом і кожен окремо, а також ті, які живуть навколо нього, за посередництвом цього права, без жодного винятку, в усьому, що постановляє право, підкорялися війту і райцям, які будуть у свій час.”
А надання права на безмитну торгівлю;
Б надання права на міське самоврядування;
В запровадження посади війта;
Г зміни до кримінального кодексу.

8. Яка споруда упродовж XV — XVI ст. була резиденцією молдавських господарів:
А Острозький замок;
Б Олеський замок на Львівщині;
В Хотинська фортеця;
Г Мукачівський замок.




9.Яке поняття відповідає визначенню:багатогалузеве сільське господарство ,яке базувалося на щотижневій панщині залежних селян і було зорієнтовано на товарно-грошові відносини:
А рада; Б магістрат; В фільварок; г лава.

ІІІ рівень


10. Співвіднесіть назви українських земель з назвами держав, до яких вони увійшли наприкінці XV ст.
А  Волинь, Київщина;                  1  Королівство Польське;
Б  Чернігово-Сіверщина;              2  Московське князівство;
В  Галичина;                                3  Велике князівство Литовське;
Г  Буковина.                               4  Османська імперія;
                                                      5  Угорщина.

11. Установіть хронологічну послідовність подій:
А Остаточна ліквідація Волинського князівства;
Б Укладення Кревської унії;
В З’їзд монархів у Луцьку;
Г Грюнвальдська битва.


ІV рівень
12.Дайте розгорнуту відповідь на запитання:охарактеризуйте долю Буковини у складі Молдавії та Османської імперії.

 Виконати  завдання  та скинути на мою електронну пошту----
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
------------------------------------------------------------


                 9 клас.     Історія України. Підсумкова контрольна робота 

Рівень 1    Виберіть правильну відповідь:
1.Хто із суспільно-політичних діячів став головою Київської громади?
А)В.Антонович; Б) М.Драгоманов; В) П.Чубинський;  Г)Б.Грінченко.

2.Які міста поєднала перша залізнична лінія  у Наддніпрянській Україні?
А)Київ-Харків;   Б)Київ-Одеса;   В)Одеса-Балта;   Г)Катеринослав-Юзівка.

3.Укажіть назву течії в національно-визвольному русі на західноукраїнських землях, представники якої виступали за повне злиття українців Галичини з росіянами.
А)слов’янофіли;   Б)народовці;   В)москвофіли;   Г)українофіли

4.«Українським П’ємонтом»  називали на початку ХХ ст.
А)Східну Галичину;   Б)Північну Буковину;   В)Лодомерію;   Г)Закарпаття.

5. Засновником західноукраїнського кооперативного руху вважають:
А)В.Антоновича.;   Б)Л.Кобилицю;   В)В.Нагірного;  Г)О.Левитського.

6.Позначте, коли було видано  Валуєвський циркуляр: А)1861р.;    Б)1862р.;    В)1863р.;   Г)1864р.

Рівень 2
7.Вкажіть персоналію :   Видатний український драматург, написав 25 п’єс. Серед них шедеври - “Ну судилось”, “Ой, не ходи, Грицю, тай на вечорниці”, ”За двома зайцями”.   
                                                            
8. Заповніть таблицю «Розвиток промисловості на українських землях».
Наддніпрянщина
Західна Україна


(залізорудна,металургійна,нафтова,машинобудівна,деревообробна,суднобудівна,
вугільна,соляна.цукрова.)

9.Яке поняття пропущено у схемі, дайте йому визначення?   
Робітники---------………..---------малоземелл,.низький рівень життя.

 Рівень 3
10. Встановіть відповідність між датами та подіями:
1) 1875, 2) 1911, 3)1910, 4)1905, 5)1890р.
 А) циркуляр про заборону діяльності «інородців»;
Б) відкрито Чернівецький  університет;
В) повстання селян у Великих Сорочинцях;
Г) створено РУРП ;
Д) утворення товариства «Пласт».

 11. Установіть хронологічну послідовність подій:
А) Емський указ;
Б) Відкриття університету в Харкові;
В) перша революція в Росії;
Г) створення у Львові товариства «Просвіта».

Рівень 4
12.Охарактеризуйте Столипінську аграрну реформу (вкажіть причини,наслідки,зробіть висновки).
                   


 Виконати  завдання  та скинути на мою електронну пошту----
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
------------------------------------------------------------
10 клас. Історія України .


 Прочитати параграф 39(6 пункт)  . Тему записати в зошит . Нові слова та дати записати в словник і вивчити . Опрацювати документи параграфа .Дати відповіді на
  запитання на с. 254. Повторити параграф 23. Переглянути відеоролик 

https://www.youtube.com/watch?v=-EHlgz-LHqE&t=454s

---------------------------------------------------------------------------------

Вівторок 26.05. 2020  

11 клас
«Творення нової України. Культура, наука, освіта».

Завдання з вибором однієї правильної відповіді із чотирьох запропонованих
1. Укажіть дату ухвалення Верховною Радою Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»:
А) 22 лютого 2018 р.;                         Б) 16 липня 2018 р.;
В) 25 квітня 2019 р.;                                     Г) 28 травня 2019 р.
2. Відеокліп якої українськомовної пісні став найпопулярнішим в українському сегменті YouTube?
А) «Плакала» (гурту KAZKA);              Б)«Обійми»(гурту «Океан Ельзи»);
В)«Крила»(Джамали);                          Г) «Вовчиця» (О. Винника).
3. Про якого діяча незалежної України йдеться: «Він здійснив космічний
політ, який тривав 15 діб, та провів 10 наукових експериментів з космічної ботаніки, що їх підготували вчені Національної академії наук України»:
А) Василь Ломаченко;                          Б) Сергій Бубка;
В) Леонід Каденюк;                              Г)Василь Вірастюк.
4. Назвіть перший українськомовний гурт, що потрапив до топ-10 світового чарту Shazam (2018 р.):
А) «Без обмежень»;                             Б) «Океан Ельзи»;
В)KAZKA;                                             Г)«Бумбокс».
5. У якому навчальному році стартувала Нова українська школа (НУШ)?
А) 2016/2017н.р.;                                   Б)2018/2019 н.р.;
В) 2017/2018н.р.;                                   Г) 2019/2020н.р.
6.Назвіть романСергія Жадана, екранізований 2018 року під назвою «Дике поле»:
А) «Ворошиловград»;                          Б) «Чорний ворон»;
В) «Орда»;                                            Г) «Бо війна - війною».
7. КолиВерховна Рада ухвалила новий Закон України «Про освіту»?
А) вересень 2016 р.;                              Б) вересень 2017 р.;
В) вересень 2018 р.;                              Г) вересень 2019 р.
8. Укажіть авторароману «Записки українського самашедшого» 2011 року:
А) Іван Драч;                                        Б) Василь Шкляр;
В) Ліна Костенко;                                 Г) С. Жадан.
9. Скільки разів представники української поп-музики здобули перемогу на пісенному конкурсі «Євробачення»?
А) 1;                 Б) 2;           В) 3;           Г) 4.
10. Укажіть українськувиконавицю, яка посіла перше місце на конкурсі «Євробачення» у 2016 році:
А)Руслана Лижичко;                                      Б)Тіна Кароль;
В)Вєрка Сердючка;                              Г)Джамала.
11. Укажітьпредставників літератури української еміграції,  чиї видання раніше були недоступні українському читачеві, а в незалежній Україні їхні твори побачили світ:
1. І. Багряний;                2. П. Тичина;                3. В. Барка;
4. В. Стус;                      5. О. Теліга;                  6. І. Світличний.
А) 1,2,5;                 Б) 1,3,5;               В) 4,3,6;               Г) 3,5,6.
12. Укажіть Всеукраїнські фестивалі сучасної пісні і популярної музики:
1. Таврійські ігри;          2. Сорочинський ярмарок;   3. Берегиня;
4. Червона Рута;             5. Золоті ворота;                    6. Країна мрій.
А) 1,4,6;                 Б) 2,3,4;               В) 3,4,6;               Г) 1,2,5.

Завдання на встановлення відповідності

13. Установіть відповідність між науковими розробками та їхніми розробниками.
Розробка
Розробник
АВиробництво вертольотів Мі
1Державне підприємство «Конструкторське бюро “Південне” імені М. К. Янгеля»
ББлок маршового двигуна ракети-носія легкого класу «Вега»
2Інститут електрозварювання ім. Є. Патона
В Рідкий струменевий скальпель
3Харківський аерокосмічний інститут та Національний авіаційний університет (Київ)
ГЗварювання живих м’яких клітин під час проведення хірургічних операцій
4ДП «Антонов»

А
Б
В
Г





14. Установіть відповідність між науковими винаходами та їхніми винахідниками:
Винахід
Винахідник
АПерша в Україні операція з пересадки штучного серця
1      Є. Анчишкін
БРозробка алгоритмів виявлення та розпізнавання обличь та об’єктів
2А. Головаченко
ВПрототип екзоскелета
3Б. Тодуров
ГСтворення детекторів для великого андронногоколайдера
4В. Борщов

А
Б
В
Г





Завдання з вибором трьох правильних відповідей із шести запропонованих

15. Які найвизначніші пам’ятки нашої держави були включені до списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО?
1.     Софіївський собор у Києві;
2.     Києво-Печерська лавра;
3.     Михайлівський золотоверхий собор у Києві;
4.     Видубицький монастир у Києві;
5.     Іллінська церква в Суботові;
6.     історичний Львів;




16. Які з наведених тверджень можна віднести до позитивних рис розвитку культури незалежної України?
1.     звільнення від радянських стереотипів;
2.     поширення і засилля масової культури;
3.     поява нових жанрів і напрямів мистецтва;
4.     розкріпачення суспільної свідомості;
5.     звуження поля діяльності установ культури;
6.     поляризація.





 Виконати  завдання  та скинути на мою електронну пошту----

andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Підготовка до ЗНО  .
------------------------------------------------------------
8 клас історія Українти

Підсумкова робота з теми «Українські землі у 20–90-х рр. ХVІІІ ст.»
Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________
І рівень (0,5 бала)

1
1. У якій галузі культури плідно працювали М. Березовський,
Д. Бортнянський, А. Ведель?
а) Театр  б) Література   в) Музика     г) Живопис

2
2.  Позначте назву останньої Запорозької Січі.
а) Кам’янська Січ  б)  Олешківська Січ
в) Нова Січ             г)  Чортомлицька Січ

3
3.  У якому році відбулося повстання на Правобережній Україні,
що увійшло в історію під назвою «Коліївщина»?
а) 1749  р.   б) 1750  р.   в) 1751 р.   г) 1768 р.

4
4. Позначте ім’я найбільш відомого ватажка опришківського
руху ХVІІІ ст.
а) У. Кармелюк      б) Л. Кобилиця    в) О. Довбуш      г) П. Полуботок                    

5
5. У якому році за указом російської імператриці Катерини ІІ
було скасовано гетьманство?
а) 1775  р.   б) 1750  р.   в) 1764 р.   г) 1768 р.

6
6. Скільки поділів Речі Посполитої було здійснено сусідніми державами у ХVІІІ ст.?
а) 1              б)  2              в) 3             г)  4

7
7. Запорозька Січ була зруйнована:
а) 1748  р.  б)  1775 р.    в) 1783  р.   г)  1794  р.

8
8. У якому році за указом імператриці Катерини ІІ було
ліквідоване Кримське ханство?
а) 1768  р.                       б)  1752  р.
в) 1757  р.                       г)  1783  р.

9
9. Останнім кошовим отаманом Запорозької Січі був:
а) К. Розумовський        б)  П.Тетеря
в) І. Самойлович             г)  П.Калнишевський

10
10. Позначте період гетьманства К. Розумовського
а) 1724—1736 рр.;           б)  1737—1749 рр.;
в) 1750—1764 рр.;           г)  1765—1800 рр.

11
11. Позначте імена осіб, про яких Т. Шевченко писав: «...це той
первий, що розпинав нашу Україну, а вторая доконала
вдову-сиротину»
а) Петро І, Катерина ІІ;                  б)  Марія-Терезія, Йосиф ІІ;
в) Петро ІІ, Анна Іванівна;             г)  Олександр ІІ, Єлизавета Петрівна

12
12. Повстання під назвою Коліївщина очолив:
а) М.Залізняк          б) Л. Кобилиця   
в) О. Довбуш          г) Верлан




ІІ рівень (1 бал)
13. Дайте визначення:
Гайдамаки - _______________________________________________________
__________________________________________________________________
Опришки- ________________________________________________________
__________________________________________________________________
14. Установіть послідовність подій.
а) Створення Другої Малоросійської колегії
б) Скасування козацького устрою на Слобожанщині
в) Гайдамацьке повстання під проводом Верлана
г) Загибель провідника опришків О. Довбуша         1-___; 2-____;3-____;4-____
ІІІ рівень (1,5 бали)
15.  Установіть відповідність між діячами і їх характеристиками.
а) Г. Сковорода
1) Видатний архітектор
б) О. Довбуш
2) Видатний філософ
в) І. Гонта
3) Один із керівників опришків
г) М. Березовський
4) Видатний композитор

5) Один із провідників Коліївщини
а)____; б)____; в)____; г)_____
16. Який варіант заповнення пропусків у тексті є правильним?
Нова Січ поділялася на ... куренів; територія, що належала запорожцям, називалася ..., вона поділялася на адміністративно-територіальні округи, які мали назву ...».
а) 12, Запорожжя, зимівники   б) 24, Дике Поле, хутори
в) 28, Великий Лук, клейноди г) 38, Запорозькі Вольності, паланки       __________________
IV рівень (2 бали)
17.  Якими були особливості розвитку української культури другої
половини ХVІІІ ст.?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Виконати  завдання  та скинути на мою електронну пошту----
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-----------------------------------------------------------
 Середа 27.05.2020

                                             5 клас Історія.         

Контрольна робота з історії, 5 клас.
Тема: «Усе має минуле»
Iрівень
1.Які два види історичних джерел об’єднуються визначенням «словесні».
а) усні джерела;        б) речові джерела;            в) писемні джерела.

2.Перекази та оповідання, в яких явища чи історичні події зображуються у фантастичній формі – це:
а) міфи;               б) літописи.

3.Наука, що вивчає минуле людства на основі усних, письмових свідчень та матеріальних пам’яток називається:
А) археологія;                          б) історія;                           в) археографія.

II рівень
4. Який вид господарювання називають натуральним?
5. Чим відрізняється натуральне господарство від товарного?
6. Чому роль міст у господарському житті із часом зростає?

III рівень
7. Хто, коли заснував  та як називався перший вищий навчальний заклад в українських землях?
8. Чому в Російській імперії українці не могли здобути освіту рідною мовою?
9. Що означає  слово фольклор?

IVрівень

9.    Що таке дозвілля? Що впливає на зміну ігор, якими захоплювалися ваші батьки і ви?
Виконати  завдання  та скинути на мою електронну пошту----
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---------------------------------------------------------------------------------                                             10 клас
                                           Історія України
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ ЗА ТЕМОЮ
УКРАЇНА В РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ

1. 1.     Яку подію вважають початком Другої світової війни?
А  загарбання Угорщиною Карпатської України 15 березня 1939 р.
Б  напад Німеччини на Польщу 1 вересня 1939 р.
В  вторгнення Червоної армії на територію Західної України 17 вересня 1939 р.
Г  напад Німеччини на СРСР 22 червня 1941 р.            
2. 2.     Що визначало становище Західної України після золотого вересня 1939 р. до початку війни з Німеччиною?



1  поліпшення медичного обслуговування
2  активізація діяльності політичних партій
3  сприяння діяльності греко-католицької церкви
4  експропріація польських землевласників
5  розширення мережі українських шкіл
6  боротьба з УПА та оунівським підпіллям
7  зростання безробіття міського населення

3.  3.    Оборона якого міста від німецьких і румунських військ була найдовшою
(250 днів)?
А  Києва
Б  Харкова
В  Севастополя
Г  Одеси
4.  4.   Якого поняття стосується німецький агітаційний плакат?
А  остарбайтери
Б  фольксдойчі
В  колабораціоністи
Г  репатріанти

5.  5.    Яке прізвище є зайвим у переліку?
Степан Бандера – Іван Кожедуб – Роман Шухевич – Андрій Мельник.
А  Степан Бандера
Б   Іван Кожедуб
В   Роман Шухевич
Г   Андрій Мельник
6.6.      Перебіг якої воєнної операції Червоної армії описано в уривку з історичного джерела:
“Під безперервним вогнем артилерії та ударами німецької авіації війська змушені були проводити переправу… Часто переправлялися через річку без танків і важкої артилерії. Під вогнем ворога воїни пливли на правий берег, хто як міг: тримаючись за дошки, плащ –намети, напхані соломою. Тонули тисячами у холодній листопадовій воді”?
А  Одеської наступальної операції
Б   Київської наступальної операції
В   Кримської наступальної операції
Г   Корсунь-Шевченківської наступальної операції

7.7.      Чим характеризувалася політика радянізації західних областей України в
1939-1941 рр. ?
А  налагодження співробітництва влади з політичними партіями
Б   націоналізацією промисловості, торгівлі, земель великих власників
В   лояльним ставленням влади до священників греко-католицької церкви
Г   залученням буржуазних спеціалістів до процесу форсованої індустріалізації
8.8.      Якому історичному діячу  (М. Ватутін, І. Кожедуб, О. Берест, К. Деревянко) відповідає наведена стисла характеристика?
“Здійснив 330 бойових вильотів, у 120 повітряних боях збив 64 літаки противника; тричі Герой Радянського Союзу; народився на Сумщині”.
9.9.      Установіть послідовність звільнення українських міст від нацистської окупації.

А
Б
В
Г
1




2




3




4




А  Луцьк
Б   Запоріжжя
В   Ужгород
Г   Ворошиловград (Луганськ)

10.  Порівняйте історичні поняття (спільне і відмінне):
антисемітизм – голокост
110.  Вкажіть особливості розвитку науки  в роки Другої світової війни.
111.  Проаналізуйте діяльність двох течій українського руху Опору в роки Другої світової війни. Визначте їхній внесок у справу визволення України від фашистських загарбників.


Виконати  завдання  та скинути на мою електронну пошту----
andriykulynich@gmail.com .Обов'язково!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!































































  















































































Немає коментарів:

Дописати коментар